Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح اله نوروزی عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهرستان کنگان اظهار داشت: این هفته بهترین زمان و فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها، عملکرد و تبیین  فعالیت‌های دولت تدبیر و امید است است.

وی با تاکید بر لزوم  تبیین گام‌های ارزشمند نظام و انقلاب اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید توفیقات و فعالیت‌های چشمگیر و ارزشمندی صورت گرفته است که باید با ارائه برنامه‌  صحیح، فعالیت‌ها در سایر حوزه‌ها اعلام شفاف سازی و اطلاع‌رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنگان گفت: دعوت و مشارکت عمومی مردم در کنار مسئولین در هفته دولت، با هدف جلب اعتماد عمومی در راستای  باشکوه‌تر برگزارشدن برنامه‌های هفته دولت ضروری است.

نوروزی ضمن تعیین کمیته‌ها و شرح وظایف آنان بیان کرد: اجرای برنامه‌ها و فعالیت های هفته دولت باید به صورت منظم و منسجم برنامه‌ریزی شده و می‌بایست بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار کنگان برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نشست مسئولین با مردم و سرکشی از روستاها، برگزاری جشن‌ها و مسابقات  فرهنگی و ورزشی در کنار افتتاح طرح‌های عمرانی را از مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته دولت در شهرستان است.

وی  افزود: دبیرخانه ستاد هفته دولت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان مستقر است و مدیران دستگاه‌های اجرائی در طول این هفته  ضمن مشارکت در سایر برنامه ها  باستاد همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار کنگان طی ابلاغ حکمی اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت سال ۱۳۹۸ را مشخص کرد.

در این احکام ابوذر مختار زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبیر ستاد، عباس بشی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار به‌عنوان مسئول کمیته برنامه ریزی و پشتیبانی و کمیته روستایی بخش سیراف، غلامحسین زیبا معاون سیاسی اجتماعی فرماندار به‌عنوان مسول کمیته امنیتی و حفاظتی و کمیته روستایی بخش مرکزی کنگان، رحیم جمالی شهردار کنگان، ناصر باصیره سرپرست شهرداری سیراف و حجت ریحانی نیا شهردار بنک به‌عنوان کمیته امور شهری، حجت الاسلام محمدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان کمیته فرهنگی، مجید حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان کمیته ورزش، رضا زیارتی مسئول روابط عمومی  فرمانداری به‌عنوان کمیته اطلاع رسانی معرفی شدند.

کد خبر 4682366

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت کنگان بوشهر فتح الله نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن