Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@08:17:00 GMT

افزایش اجاره خانه صدای بازیگر سرشناس را در آورد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۵۶۵۶

به گزارش فارس، بهروز بقایی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به موضوع اجاره‌نشینی و معضل افزایش قیمت‌ها اظهار داشت: «بیشتر هنرمندان نیز مانند مردم عادی همین مشکل اجاره نشینی را دارند و دردشان صدچندان است چون باید با سیلی صورتشان را سرخ نگه دارند مبادا دردهایشان باعث تکدر خاطر هموطنان شود.»
این بازیگر ادامه داد: «خودم وقتی می‌بینم که یک مادر سالخورده پیش من گلایه می‌کند که گرفتار صاحبخانه‌ای بی انصاف است و نمی‌داند چگونه اضافه بهای اجاره را پرداخت کند واقعا شرمنده می‌شوم و کاری نمی‌توانم بکنم جز اینکه از صاحبخانه‌ها بخواهم کمی انصاف داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بازیگر سریال خاطره انگیز «همسران» با تحسین پویش‌هایی مثل «صاحبخانه خوب» افزود: «این گونه پویش‌ها نباید محدود به زمان خاصی شوند و در تمام سال ادامه داشته باشند تا به تدریج فاصله صاحبخانه و مستأجر کم شود. مقامات دولتی هم قوانین نظارتی مناسبی برای برخورد با گرانفروشان مسکن بگذارند تا مستأجران کمی آرامش پیدا کنند.»

کارگردان سریال‌های «دنیای شیرین دریا» و «قطار ابدی» خاطرنشان ساخت: «من سعی می‌کنم همیشه کنار مردم باشم و با آنها زندگی کنم. مثلا خریدهایم را اغلب خودم انجام می‌دهم و پیاده‌روی زیاد دارم تا در دل مردم باشم و غم‌هایشان را بفهمم.»

بقایی با خطاب قرار دادن مردم ایران گفت: «مردم بدانند که این مشکلات هم می‌گذرد و مانند بقیه سال‌ها که تحمل کردیم و گذشت بالاخره این مشکلات هم گذراست ولی اگر کمی به همدیگر رحم کنیم، این مشکلات را راحت‌تر می‌شود تحمل کرد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

کد خبر 6088810 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن