Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا; «علی صوفی» دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات روز پنجشنبه در دومین مجمع عمومی حزب «پیشرو اصلاحات» که در کانون توحید تهران برگزار شد، با تشریح سابقه حزب پیشرو اصلاحات افزود: سابقه حزب پیشرو اصلاحات به سال ۷۶ برمی گردد و این حزب ادامه انجمن اصلاحات است، بعد از سالها و با توجه به قانون جدید احزاب و از اخذ مجوز از وزارت کشور نخستین کنگره را در سال ۹۶ برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات ادامه داد: سال گذشته پروانه فعالیت خود را اخذ کردیم و در حال حاضر فعالیت حزبی ما یکساله شده و  طی این مدت در یک سوم استان های کشور دفتر تاسیس کرده ایم.

وی با بیان اینکه حال حاضر حزب پیشرو اصلاحات در ۲۴ استان کشور نماینده و دفتر دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باید بعد از پروانه فعالیت شورای استانی تشکیل می شد، بنابراین در ۱۵ استان، شورای استانی تشکیل شده است که با شورای مرکزی حزب متناظر است، یعنی همان ساختاری که بر شورای مرکزی حزب حاکم است در شوراهای استانی نیز اجرا می شود.

صوفی با تاکید بر اینکه شاید شوراهای استانی ما فربه تر و قوی تر از شورای مرکزی باشند، اضافه کرد: به دلیل علاقه مندی فعالان حزب در استان ها، دفاتر و شوراهای حزب در سطح کشور همتراز با مرکز بوده و امیدوار کننده است.

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات با اشاره به جلسه ای که با رئیس دولت اصلاحات داشت، خاطرنشان کرد: در این جلسه سخنان بسیار مهمی از طرف وی ایراد شد.

وی خاطر نشان کرد: آقای خاتمی در دیدار شورای مرکزی حزب پیشرو اصلاحات با تأکید بر اینکه «انتخابات نباید تحریم شود» از حاکمیت، رواداری بیشتر و فراهم کردن زمینه حضور مردم و از گروه‌ها و جریان‌های اصلاح طلب، شفافیت با مردم، ارائه گزارش عملکرد و بیان دقیق برنامه‌های آینده و حدود توانمندی‌هایشان را خواستار شد.


 دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات با تاکید بر اینکه باید در انتخابات شرکت کرد، یادآور شد: عدم شرکت در انتخابات یعنی انحلال مردم و ما حق نداریم مردمی را که به اصلاح امور امیدوار هستند را ناامید کنیم.

دومین کنگره حزب پیشرو اصلاحات پیش از ظهر پنجشنبه -دهم مردادماه- با حضور شخصیت هایی چون جواد امام، عبدالواحد موسوی لاری، سید حسن رسولی، محمد سالاری، علی یازرلو، مجید فراهانی، علی خرم، علی صوفی، شهربانو امانی و شهاب الدین چاوشی در کانون توحید تهران برگزار شد.

حزب پیش‌روی اصلاحات جزو احزاب اصلاح‌طلب است که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ ماه با حضور نماینده وزارت کشور اولین کنگره خود را برگزار کرد که در آن جلسه اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان جنگ دولت اصلاحات شرکت در انتخابات مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات