Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ژاله فرامرزیان» شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند طرح زمین چمن مصنوعی مجموعه فجر و بازسازی ورزشگاه شهید چمران ساوه در جمع خبرنگاران افزود:  اقدامات برای بهسازی ورزشگاه شهید چمران باید قبل از اینکه تیم خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود کند خاتمه یابد.

وی افزود: بهسازی این مجموعه به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با وجود مشکلات  برای تامین منابع مالی مذکور، عملیات بازسازی با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شده و تلاش برای قابل استفاده شدن این مجموعه ادامه دارد اما، زیرساخت آن مناسب نیست و راه اندازی این ورزشگاه موقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاون وزیر ورزش و جوانان  گفت: ورزشگاه شهید چمراه در محدوده مسکونی واقع شده و شاخص های استاندارد را ندارد و در صورت تداوم موفقیت های فوتبال ساوه و راهیابی به لیگ برتر، امکان برگزاری مسابقات در این مجموعه دشوار است و با وجود همه این موضوعات تلاش شده  مردم ساوه مسابقات تیم شهرشان را از آغاز لیگ امسال در ورزرشگاه خانگی مشاهده کنند.

فرامرزیان در ادامه  گفت: توسعه ورزش های همگانی از برنامه ها و وظایف اصلی وزارت ورزش و جوانان است و در این راستا راهبرد هایی به صورت خاص مانند پیاده روی های عمومی، برنامه های عمومی همگانی، ورزش های روستایی و ورزش های بومی و محلی در دستور کارقرار گرفته است.

وی  اظهار داشت: توافق نامه هایی در استان های مختلف کشور میان وزارت ورزش با برخی مراجع ذیربط منعقد شده که اجرای آن ئها می تواند به گسترش ورزش همگانی در کشور بیانجامد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: گسترش ورزش های همگانی مستلزم اراده جمعی در کشور است و از عهده  وزارت ورزش  به تنهایی برنمی آید و  همه دهیاری ها، شهرداری ها و سایر ارگان های دست اندرکار  باید با مشارکت و تخصیص منابع در این زمینه مشارکت کنند.

فرامرزیان گفت: توسعه زیرساخت ورزش های همگانی با هدف بهبود شاخص های سلامت و کاهش هزینه کرد حوزه درمان دنبال می شود و از این منظر  اقدامی  ارزنده است.

مسئولان اجرایی و ورزشی استان مرکزی و شهرستان ساوه پس از صعود تیم فوتبال خوشه طلایی به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تلاش هایی را برای آماده سازی ورزشگاه شهید چمران این شهرستان آغاز کرده اند تا ضمن برآورده ساختن خواسته های سازمان لیگ فوتبال کشور، ساوجی ها بتوانند تیم شهرشان را در مسابقات همراهی کنند.

ساوه دارای ۷۲ باشگاه ورزشی، ۳۷ هیات و یک تیم لیگ برتری در فوتسال (سن ایچ) می باشد.

۶۵۳۹ /۶۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟