Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اعلام کرد که از زمان صدور حکم دادگاه آمریکا مبنی بر توقف روند جداسازی کودکان از والدین در مرز‌های جنوبی آمریکا در سال ۲۰۱۸، اما این روند همچنان ادامه یافته و بیش از ۹۰۰ کودک دیگر نیز از والدین خود در این مرز‌ها جدا شده‌اند. تاریخ انتشار: 22:00 - 10 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۷۷۷۴

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا از جداسازی بیش از ۹۰۰ کودک دیگر از والدین خود در مرز‌های جنوبی آمریکا خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این نهاد آمریکایی، جداسازی این کودکان از زمانی صورت گرفته که دادگاه آمریکا حکم توقف دستور دونالد ترامپ برای جداسازی کودکان از مرز‌های آمریکا را صادر کرده است.

به گزارش نیویورک تایمز، بر اساس اسناد جدیدی که اخیرا به دادگاه فدرال آمریکا ارائه شده، در طول یک سال گذشته و از زمانی که ترامپ رسما به جداسازی کودکان از والدین در مرز‌های آمریکا پایان داده تاکنون مقامات مرزی این کشور بیش از ۹۰۰ کودک را از والدین خود جدا کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اقدام در حالی انجام شده که اوایل ماه جولای، «کوین مک‌آلین»، دستیار وزیر کشور آمریکا در جلسه استماع خود در برابر کمیته نظارت و اصلاح مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده بود که جداسازی «به ندرت» و در مواردی صورت می‌گیرد که به نفع کودکان است.

اطلاعات درباره جداسازی این کودکان از سوی «دانا ام. سابراو»، قاضی فدرال دادگاه «سن دیگو» جمع‌آوری شده است.

دانا سابراو سال ۲۰۱۸ طی حکمی دولت آمریکا را مؤظف به لغو جداسازی کودکان در مرز‌های آمریکا و برگرداندن کودکان جدا شده به والدینشان کرده بود.

 

 

بر اساس آمار ارائه شده به دادگاه آمریکا، از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ تا ژوئن سال جاری ۹۱۱ کودک از والدین خود در مرز‌های جنوبی آمریکا جدا شده‌اند.

جداسازی کودکان در مرز‌های آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که اخیرا گزارش‌های متعددی درباره وضعیت هولناک بازداشت‌گاه‌هایی که این کودکان در آن‌ها نگهداری می‌شوند منتشر شده است.

 

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی نهاد‌های آمریکایی، کودکان و بزرگسالان مهاجر در بازداشتگاه‌ها بدون دسترسی به آب و غذای کافی، امکانات بهداشتی و حتی شرایط خواب مناسب نگهداری می‌شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا مرزهای آمریکا دولت آمریکا مرزهای مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند