Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر فرماندهان سپاه در جریان سیل در نقاط مختلف کشورمان برای خدمت به مردم سیل زده حاضر شدند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع فرماندهانی نواحی بسیج استان بوشهر با بیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی و مظهر مردم سالاری دینی است، گفت: بسیج یک الگوی انقلابی متفاوت از سایر انقلاب‌ها در سطح جهان است و امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این نهال را با دستان مبارک خود در این سرزمین غرس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باید طول و عرض بسیج را بشناسیم تا به عنوان یک بسیجی به بهترین نحوممکن، برای مردم خدمت گذاری کنیم.
سردار سلیمانی تاکید کرد: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر فرماندهان سپاه در جریان سیل در نقاط مختلف کشورمان برای خدمت به مردم سیل زده حاضر شدند و حتی خودشان در پرکردن گونی‌ها به مردم کمک می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تاکید کرد: بیشترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت گزاری این نهادمردمی و انقلابی به مردم است و هر چقدر که به محبوبیت بسیج و سپاه افزوده می‌شود، دشمنی استکبارجهانی با این نهاد‌های ارزشی، افزایش پیدا می‌کند.
وی گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی و طلبه‌های بسیجی در جریان سیل به کمک مردم شتافتند و خانه هایشان را پاکسازی نمودند و در پایان کارشان، از مردم سیل دیده طلب حلالیت نمودند.
سردار سلیمانی افزود: ما نباید بگذاریم دشمن عرصه را برای ملت ایران تنگ کند و بسیج این توانایی را دارد که امید را در دل مردم زنده نگه دارد.
وی تاکید کرد: بسیج باید به نفع مردم حرکت کند و ما نسبت به مردم احساس مسئولیت می‌نماییم و به عنوان خدمتگزاری به مردم در همه مشکلات باید طلایه دار باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضرت امام خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حکم مسئولیت بنده بر افزایش گروه‌های جهادی و حضور سازمان یافته‌تر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های انقلابی و بسیج تاکید کرده اند و ما باید برای اعتلای بسیج در فعال کردن پایگاه‌های بسیج جهت خدمت به مردم تلاش بیشتری کنیم.
سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه بسیجی یعنی همه مردم؛ هم سنی و هم شیعه، گفت: امسال به منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی، کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک رسانی به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشد.

ابوطالب شفقت هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان عنوان کرد: برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است.

وی افزود: در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده چرا که هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار ادامه داد: در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است بنابراین باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت گفت: اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

وی افزود: اقدامات و خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

استاندار تصریح کرد: نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمندسازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

شفقت بیان کرد: توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش‌آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان می‌توانند نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: آسیب‌های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدریج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد