Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، سرپرست استانداری گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و جمعی از مسئولان سی اُمین دوره مسابقات ورزشی دختران مدارس کشور به میزبانی استان گیلان در ارودگاه شهید چمران رامسر افتتاح شد.

این دوره از مسابقات در سه رشته تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است در رشته تنیس روی میز ۲۸ استان با ۱۱۲ ورزشکار، بدمینتون ۲۴ استان با ۱۲۰ ورزشکار و رشته شطرنج نیز ۱۲۰ ورزشکار با هم به رقابت می پردازنند.

در ادامه این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به جایگاه ورزش در ایجاد نشاط و پویایی در میان دانش آموزان، گفت: وزارت آموزش و پرورش برنامه های متنوعی در این زمینه در طول سال برگزار می کند.

نادر جهان آرای همچنین میزبانی مسابقات ورزشی پسران نیز توسط استان گیلان اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز با حضور ۷۵۰ دانش آموز پسر در رشته های بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی گیلان برگزار شد.

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در زندگی هر کسی سه چیز مهم است، گفت: توجه به حوزه ورزشی به ویژه از سنین پایه برای داشتن جامعه‌ای سالم حائز اهمیت است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه حضور در چنین مسابقاتی توفیقی برای دانش آموزان محسوب می شود، افزود: شعار این اجتماع بزرگ «تحصیل، تهذیب و ورزش» است در این میان نقش مربیان بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: این فضا زمینه ای مناسب که دانش آموزان در کنار مربیان خود به تحصیل معرفت و اخلاق بپردازند.

کد خبر 4682402

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی