Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یعقوب مراقی شامگاه پنجشنبه شب پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل فرش آرا اظهار داشت: در این دیدار موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم اما قدری در زدن ضربات آخر موفق نبودیم، در ادامه سعی می کنیم بیشتر تلاش کنیم و با رفع نقاط ضعفمان نتایج بهتری کسب کنیم.

وی عنوان کرد: فرش آرا تیم خوب و پرمهره ای است و حتی از بازیکنان فصل گذشته ما بهره می برد در هر صورت بازیکنانم تلاش کردند و از آن ها تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراقی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل بازیکنی جذب خواهید کرد گفت: قطعا سعی می کنیم در نیم فصل بازیکن جذب کنیم. زمانی بهزاد عظیمی و علیرضا رفیعی را داشتیم که در کارهای دفاعی کمک بسیاری به ما می کردند اما اکنون این ۲ بازیکن در تیم های دیگری بازی می کنند.

وی افزود: تاکنون ۱۰ امتیاز کسب کردیم و از عملکرد تیم راضی هستیم، در آینده بازی‌های بسیار سختی داریم که امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم نتایج مورد دلخواهمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در این فصل از رقابت‌ها ابتدا هدفمان قرار گرفتن در جمع هشت تیم است و بعد با ارزیابی از شرایط، استراتژی تیم را مشخص خواهیم کرد در ادامه سعی می کنیم از بازیکنان جوان خود بیشتر استفاده کنیم.

دیدار تیم های ملی حفاری و فرش آرا با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت