Web Analytics Made Easy - Statcounter

راضیه طهماسبی فر سرمربی تیم ملی ووشو بانوان در بخش ساندا در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردو‌های تیم ملی و اینکه ملی پوشان در چه سطحی هستند، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی خود را پشت سر می‌گذاریم و ورزشکاران ۱۹ مرداد ماه دومین مرحله انتخابی را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع پنج اردو داریم که در اردوی اول برخی از ورزشکاران از جمع ما جدا شده اند و  در اردوی دوم هم تعدادی از ورزشکاران از جمع ما جدا می‌شوند. به طور کلی از ۷ وزن که در اردو هستند در نهایت ۳ وزن برای حضور در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی ووشو انتخاب می‌شوند. ما سعی می‌کنیم ورزشکارانی که سطح فنی، و انگیزه بالایی دارند برای این رقابت‌ها انتخاب کنیم.  

طهماسبی درباره اینکه آیا هدایت ورزشکاران با حضور فرزندش کوچکش سخت بوده یا خیر، بیان کرد: بله سخت است  اما عشق به تیم ملی و مسئولیتی که به عهده من قرار دارد  ایجاب می‌کند که در کنار فرزندم در اردو‌های تیم ملی حضور پیدا کنم. همچنین از علی نژاد رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که به من اطمینان کرد و با وجود داشتن فرزند کوچک مرا به عنوان سرمربی بانوان انتخاب کرد. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی  کسب کنیم. فرزندم مایه دلگرمی ام است و هیچ مانعی در تمرینات برایم ایجاد نمی کند.

رئیس فدراسین ووشو مسائل را مدیریت می کند  

سرمربی تیم ملی بزرگسال درباره اینکه در این بازه زمانی حقوق دریافت کرده یا خیر، تصریح کرد: فدراسیون ووشو در مضیقه است و مشکلات زیادی دارد، اما رئیس فدراسیون تاکنون همه ما را از لحاظ مالی حمایت کرده و در کنار حق الزحمه و حقوق ماهیانه، پاداش‌هایی هم برای ورزشکاران در نظر می‌گیرد که باعث دلگرمی و انگیزه می‌شود. مشکلاتی وجود دارد، اما علی نژاد این مسائل را مدیریت کرده است.  

طهماسبی فر درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان از رشته ورزشی ووشو حمایت کرده و این ورزش دیده شده است، گفت: به طور حتم با قهرمانی‌هایی که ورزشکاران ما بدست آوردند خودشان را  به جامعه ورزش بانوان تحمیل کرده اند و علاوه بر این  ووشو یکی از قدرت‌های ورزش کشورمان است. ورزشکاران ما با کسب مدال و قهرمانی در آسیا و جهان از سوی وزارت ورزش و جوانان حمایت می‌شوند، اما به نظرم این حمایت‌ها کم است چرا که اگر می‌خواهیم مثل خواهران منصوریان، هاشمی، دریایی و قهرمانان دیگر مانند آن ها داشته باشیم باید حمایت ها بیشتر شود.

 بیشتر بخوانید:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند

ظفری حضور در مسابقات جهانی ووشو را از دست داد

کادر فنی تیم ملی ووشو اعلام شد

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی ووشو ساندا بانوان ایران در خصوص مسائل مختلف در این رشته ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود، اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم