Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@12:59:30 GMT

درخواست نماینده سازمان ملل از طرف‌های درگیر در یمن

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۶۹۴۵

درخواست نماینده سازمان ملل از طرف‌های درگیر در یمن

نماینده سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی درباره تشدید تنش‌ها در یمن از طرف‌های درگیر خواست که برای رسیدن به صلح تلاش بیشتری انجام دهند. ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، "مارتین گریفیتس" نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن روز پنجشنبه درباره تشدید تنش در یمن و حوادث عدن و صعده ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از گسترش خشونت در یمن و حملات صورت گرفته در عدن و صعده که دهها کشته و زخمی بر جا گذاشته است شدیدا نگران هستم و از همه طرف ها می خواهم که به تعهدات خود در قبال صلح پایبند باشند و تلاش های بیشتری به منظور رسیدن به حل سیاسی بحران این کشور انجام دهند.

اظهارات گریفیتس در حالی مطرح شده که حمله پهپادی موشکی امروز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به یک پادگان متجاوزان و مزدوران در عدن به هلاکت شماری از آنها از جمله چند فرمانده اماراتی و سعودی منجر شده است.

یمن| 2 ضربه کوبنده به عربستان و امارات در یک روز/ مرحله دوم واکنش یمنی‌ها و ازهم‌گسستگی اردوگاه متجاوزانحمله سعودی‌ها به امارات به خاطر یمن و ایران؛ نگرانی از احتمال کودتای ابوظبی علیه ریاض

 

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم