Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@17:24:09 GMT

قمه کشف شده از شرور معروف تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۷۱۲۵

قمه کشف شده از شرور معروف تهران +عکس

قمه کشف شده از شرور معروف تهران +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: قمه شرور سابقه دار عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سپیدان ابتدا با اشاره به مقام شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: قطعاً کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند یکسان نیستند و عالم بر غیرعالم برتری دارد و یکی از ملاک‌ها و معیارهای وزن انسان‌ها و ارزش انسان‌ها علم آنها است.

امام جمعه سپیدان گفت: علما و مراجع معلم هستند. پدر و مادر نیز معلم هستند و معلم‌های فراوانی هم از جنبه تربیتی و هم از نظر سواد و علم داریم اما علم نورانی و حقیقی آن است که انسان را به توحید و تفکر و فطرت رهنمون کند و اگر علم نورانیت نیاورد جهل و بدل علم است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام بر دست پینه بسته کارگر بوسه زد و فرمود که این دست (دست پینه بسته کارگر) را هیچ وقت آتش جهنم لمس نخواهد کرد افزود: جامعه کارگری کشورمان قشری متدین و انقلابی است که هم در شکل‌گیری انقلاب و هم در حمایت و ادامه انقلاب نقشی سازنده داشته و دارد و حمایت از کارگران نیز در بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته و قابل مقایسه با قبل نیست.

خطیب جمعه سپیدان با بیان اینکه از حلال‌ترین کسب‌ها کسب کارگری است افزود: با این حال کارگران همچنان به حمایت‌های بیشتر از جمله بیمه‌ها، خدمات درمانی اختصاصی، قوانین حمایتی بیشتر و قوانین حمایت از خانواده نیاز دارند.

وی افزود: در شهرستان سپیدان اداره کار و تعاون و رفاه در زمینه حمایت از کارگران در جد توان فعال و زحمتکش و مدافع حقوق کارگران است و با توجه به شعار سال با حمایت از کارگران قطعاً تحقق شعار بیشتر خواهد بود.

افروغی افزود: نیروی انتظامی طبق قانون با بد حجابی برخورد می‌کند که جای تشکر دارد البته باید این نوع عمل خوب را چند وجهی دید و مراقب بود.

وی گفت: زن و حجاب و خانواده تبدیل به نقطه تلاقی و رویارویی دو تمدن غرب و اسلام شده زیرا زنی که در انقلاب صنعتی و به نام آزادی اسیر دست هوسبازان شده و از جایگاه اصلی خود محروم شده در برابر زنی قرار دارد که از خانواده‌ای پر از مهر و عاطفه همراه با رشد علمی و معنوی و حضور اجتماعی برخوردار است.

امام جمعه سپیدان گفت: در دفاع از زن و حجاب هم کار فرهنگی و هم کار انتظامی و هم امر به معروف به شیوه‌های صحیح همه لازم و ضروری است.

کد خبر 6089211

دیگر خبرها

  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد