Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@11:19:04 GMT

تیپ تابستانی و شاد «شهره سلطانی» /عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۷۳۲۰

شهره سلطانی با انتشار این عکس نوشت:

یک آرزو که براش تاریخ تعیین بشه، میشه هدف .یک هدف که به مراحل کوچکتر تبدیل بشه، میشه برنامه . یک برنامه که با عمل همراه بشه، میشه واقعیت!

امیدوارم با برنامه درست کم کم همه امون ب آرزوها و اهدافمون برسیم

#شهره_سلطانی

#برنامه#هدف#آرزو#عمل#اهل_عمل_باشیم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون شهره سلطانی عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، یادآور شد: روز جمعه نیز بارش ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

سلطانی تاکید کرد:‌ با توجه به ماهیت رگباری بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

وی اظهار داشت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای خنکتری را پیش رو خواهیم داشت.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هشت و ۲۷ درجه، ابهر هشت و ۲۶، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار هفت و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • خوابم نمی‌بره ؛ معین زد
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس