Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم نوجوانان تاجیکستان با برتری برابر افغانستان عنوان قهرمانی رقابت های نوجوانان آسیای میانه را به دست آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در منطقه آسیای میانه با قهرمانی تیم تاجیکستان میزبان به پایان رسید و بازیکنان این تیم جام قهرمانی را بالای سر بردند. میزبان موفق شد در آخرین دیدار خود در این رقابت ها با یک گل افغانستان را شکست دهد تا بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالفتوح تنها گل تیمش را در نیمه دوم وارد دروازه افغانستان کرد تا به لطف همین گل میزبان به عنوان قهرمانی برسد.

پیش از این دیدار تیم ملی نوجوانان ازبکستان موفق شد با ۴ گل ترکمنستان را شکست دهد تا عنوان ناسب قهرمانی را به دست بیاورد.

تیم ملی نوجوانان ایران نیز در آخرین دیدار خود برابر قرقیزستان قرار گرفت و با ۵ گل به برتری رسید تا قرقیزها از ۵ دیدار خود در این رقابت ها بدون برد باقی بمانند. برای شاگردان حسین عبدی در این دیدار یادگار رستمی ۲ بار، سبحان کمالوند، اکبر رنجبر و خالد روحانی گلزنی کردند.

به این ترتیب تیم ملی نوجوانان ایران بعد از تاجیکستان و ازبکستان در رده سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت. ایران از ۵ دیدار خود در این رقابت ها به ۳ برد و دو باخت دست یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سرگذشت فارسی‌زبانان آسیای میانه /نگاهی به کتاب «تاریخ تاجیکان ورارود»
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود