Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@17:06:37 GMT

قالیباف: مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۸۰۲۷

قالیباف: مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف پنجشنبه‌شب در یادواره شهدای صدرا اظهار داشت: تا قبل از برجام عده‌ای براین باور بودند که مذاکره حلال مشکلات است، ولی نتیجه‌اش را بعد از برجام دیدیم که هرگز آمریکا قابل‌اعتماد نبوده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها را قبول داریم، اما کاغذ پاره بودن آن را باور نداریم، افزود: بد‌تر از تحریم‌ها ناکارآمدی و ضعف مدیریتی است که کشور را با چالش بزرگ اقتصادی روبه رو کرده که نشان از بی‌تدبیری و رانت‌خواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف خاطرنشان کرد: گرانی و مشکلات اقتصادی بر مردم به‌ویژه پا‌برهنگان و مستضعفانی که ستون انقلاب هستند فشار وارد کرده است.

مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد

فرمانده سابق ناجا با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی راه‌حل سیاسی ندارد، گفت: کسانی که راه برون‌رفت از مشکل اقتصادی را مذاکره می‌دانند باید به آن‌ها یادآور شد نتیجه آن را در برجام به‌خوبی مشاهده کردید که دشمن هرگز اهل مذاکره نبوده است.

وی تصریح کرد: نتیجه تحریم‌ها و سختی‌هایی که نظام سلطه علیه مردم ایران اعمال می‌کند را در خلیج‌فارس دیدید، هرچند که اهل جنگ نیستیم، اما به تجاوز پاسخ محکم می‌دهیم.

قالیباف در مورد تحریم علیه وزیر امور خارجه ایران نیز بیان داشت: ظریف زبان گویای ملت است و ایران اسلامی هرگز بی‌حرمتی از سوی استکبار را تحمل نمی‌کند.

شهردار سابق تهران اضافه کرد: فشار دشمنان و نفوذی‌هایی که در داخل کشور هستند هرگز مردم را ناامید نمی‌کند و در این مورد مدیریت قوی و کارآمد مبتنی بر جوانان قابلیت مقابله با تحریم‌های اقتصادی را دارد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی قالیباف برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند