Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی با معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در ادامه رایزنی های هیأت جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین اجلاس روند آستانه، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی، دیروز (پنجشنبه) ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، با «خوله مطر» معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سیاسی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خاجی در این دیدار با اشاره به تلاش هایی که در طول ماههای گذشته در چارچوب روند آستانه برای تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه صورت گرفته، بر ضرورت مراقبت از این روند تا دستیابی به نتیجه کامل تاکید کرد. 

 

وی همچنین با اشاره به تلاش های صورت گرفته در چارچوب کارگروه تبادل بازداشت شدگان و ربوده شدگان و موفقیت چهارمین مرحله از تبادل که روز چهارشنبه در سوریه انجام شد، بر ضرورت بازگشت آوارگان به کشورشان تاکید کرد.

 

سیزدهمین نشست مذاکرات روند صلح آستانه از روز پنجشنبه ۱۰ مرداد به مدت ۲ روز در شهر نورسطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است. هیأت ایران دیروز رایزنی های دوجانبه ای را با نمایندگان روسیه، سوریه و دو کشور ناظر که جدیدا به این ترکیب پیوسته اند یعنی لبنان و عراق صورت داد.

 

دوازدهمین نشست صلح آستانه پنجم و ششم اردیبهشت در همین شهر برپا بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت مجلس مسجد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طراز اسلامی آذربایجان غربی ازدواج فعالیت های مسجدی نشست آستانه آستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران طی حکمی «سید مهدی متولی» را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» منصوب کرد.

سید مهدی متولی پیش از این مدیر دفتر شهردار تهران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی