Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید موریتانی در تالار المرابطون با حضور سفیر ایران در نواکشات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید موریتانی در تالار المرابطون با حضور سفیر ایران در نواکشات برگزار شد. در این مراسم که روسای جمهور ی مالی، چاد، نیجر، بورکینافاسو، گینه، گینه بیسائو، ساحل عاج، صحرا و همچنین نخست‌وزیران الجزایر و مراکش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیران امور خارجه و فرستادگان ویژه از روسیه، آمریکا، چین، فرانسه، اسپانیا، ترکیه، صربستان، مصر، عربستان، امارات، کویت، عمان، تونس، گینه استوائی، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل، اتحادیه آفریقا، سازمان همکاری‌های اسلامی، جامعه عرب و نیز صدها میهمان داخلی و خارجی از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

 

در این مراسم، ابتدا محمد عبدالعزیز رئیس‌جمهوری سابق موریتانی گزارشی از دوران ریاست ۱۰ ساله خود ارائه داد و سپس رئیس کمیته قانون اساسی با گزارش مفصلی از روند انتخابات و نتایج حاصله، محمد ولد الغزوانی را به عنوان پیروز انتخابات معرفی کرد.

 

بعد از آن مراسم سوگند برگزار شد و با نواختن سرود ملی موریتانی و در میان تشویق استقبال حاضران، وی کار خود را به عنوان رئیس‌جمهور جدید آغاز کرد.

 

محمد عمرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پایان مراسم مراتب تبریک دولت و ملت ایران را به رئیس‌جمهور جدید موریتانی اعلام کرد.  

 

الغزوانی نیز با بیان اینکه پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را شخصا خوانده است، از پیام گرم ایشان سپاسگزاری کرد.

 

محمد ولد الغزوانی وزیر دفاع سابق و نامزد حزب حاکم موریتانی در تیرماه با کسب ۵۲/۰۱ درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه بیرجند مسجد طراز اسلامی اردبیل مجلس آذربایجان غربی موریتانی سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران