Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: هرگونه شایعه در مورد توزیع نامناسب فرآورده بنزین سوپر و یورو ۴ در هرمزگان قویا تکذیب می‌شود.

به گزارش ایسنا، حامد ملازاده در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی در مورد چگونگی توزیع بنزین سوپر در استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران، افزود: بمنظور ارائه خدمات شایسته به مردم استان با تمهیدات این شرکت و هماهنگی با ستاد منطقه روزانه نود هزار لیتر بنزین سوپر از پالایشگاه‌ اصفهان به مقصد بندرعباس ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این بنزین ارسالی در جایگاه‌های پامرو، سامکو، شهید عوضپور، شهید داج،  ترنج، دهبارز رودان، الماس کهورستان و جایگاه نور گچین توزیع می‌شود.

ملازاده بیان کرد: همچنین در کلیه جایگاه‌های شهر بندرعباس، حاجی‌آباد، بندرخمیر و رودان  نیز بنزین مرغوب یورو ۴ در حال توزیع است و به‌زودی در سایر شهرستان‌های استان نیز توزیع این فرآورده توسعه خواهد یافت.

مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: بدین ترتیب هرگونه شایعه در مورد توزیع نامناسب فرآورده بنزین سوپر و یورو ۴ قویا تکذیب می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شايعه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مردم شهر پلدشت از وضعیت نا مناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی گلایه دارند و از مسئولین شهر خواستار رسیدگی به این موضوع می‌باشند  بلوار صنم بلاغی به طول دو کیلومتر در مسیر گمرک شهرستان پلدشت واقع شده و کامیون‌های ترانزیتی بجای پارک در پارکینیک‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و گازوییل مازد خودروی خود را روی اسفالت می‌ریزند و این امر موجب تخریب آسفالت این مسیر شده است.  حسن زاده شهردار پلدشت در خصوص این موضوع گفت علی رغم وجود تیرپارک و پارکنینک در شهر کامیون‌ها در خیابان‌ها پارک کرده و باعث الودگی محیط زیست و تخریب آسفالت می‌شوند و ما از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع هستیم و بعد از پیگیری به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت