Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسس انجمن نذر طبیعت ایران از تهیه و ارسال تانکرهای ذخیره سازی آب به مناطق روستایی در جنوب سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بحری در گفتگو با عصرهامون گفت: انجمن نذرطبیعت یک سازمان مردم نهاد و غیردولتی است که در راستای اهداف خود برای حفاظت از حیات وحش از راه های مختلف برای کاهش تعارض بین انسان و تمساح های در خطرانقراض گاندو نسبت به اهدای چندین مخزن ذخیره آب به تعدادی از روستاهایی که بیشترین حادثه درآنها رخ داده است اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: پس از وقوع دو حادثه دلخراش که برای دو کودک در منطقه چابهار استان سیستان وبلوچستان رخ داد و در اثر حمله تمساح مورد جراحت قرار گرفتند طرحی به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت تا با استفاده از امکانات موجود نسبت به کاهش این صدمات اقدام کنیم.
 
به گفته بحری؛ در همین راستا چهار مخزن ده هزار لیتری با حمایت شهروندان تهیه و به مقصد شهرستان سرباز و روستاهای مورد نظر از جمله مولا آباد ١ و ٢ ، ازاتی سفلی و ازاتی علیا بارگیری شد.
 
وی تاکید کرد: با هماهنگی صورت گرفته این مخزن ها در مرکز هر یک از روستاها قرار می گیرد تا دسترسی مردم به آن آسان باشد و اطراف مخزن نیز با بلوک سیمانی محصور خواهد شد تا از تابش نور خورشید در امان بماند.
 
وی ادامه داد: این مخزن ها به شبکه آب روستایی متصل می شود و با توجه به جیره بندی آب در ایامی که آب لوله کشی قطع شود توسط تانکرهای آبرسان پر خواهند شد.
 
بحری خاطرنشان کرد: کلیه هزینه های جاری این پروژه شامل دیوار کشی، افزایش تعداد مخزن و نیز خرید آب از محل کمک های مردمی رسیده تأمین می شود و ریز هزینه ها در سایت نذرطبیعت به اطلاع حامیان خواهد رسید.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان وبلوچستان نیز با تقدیر از این اقدام مثبت و ارزشمند به خبرنگار ما گفت: حضور در صحنه و حمایت مردم در عرصه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی قابل تقدیر بوده و نشان دهنده فهم و درایت بالای شهروندان است.
 
وحید پورمردان افزود: تامین و تکمیل زیرساخت های آبرسانی یک بخش از نیازهای این مناطق است اما مهمترین قسمتی که باید به آن توجه جدی تری داشته باشیم موضوع فرهنگ سازی در مناطق زیست گاندو است به گونه ای که اگر آموزش های لازم به بومیان منطقه داده شود شاید هرگز شاهد بروز اتفاقات تلخ ناشی از برخورد تمساح و انسان نباشیم.
 
وی ادامه داد: به همین منظور محیط بانان سیستان وبلوچستان طی روزهای اخیر با حضور در روستاهای حاشیه رودخانه سرباز و منطقه حفاظت شده باهوکلات نسبت به آموزش چهره به چهره و افزایش آگاهی عمومی بومیان درباره نحوه برخورد مسالمت آمیز با گاندو اقدام کردند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود

آرنه اسلوت پس از رسمی شدن انتقالش به لیورپول، با یورگن کلوپ تماس خواهد گرفت. 

طرفداری | سرمربی آینده لیورپول قصد دارد با یورگن کلوپ در ارتباط باشد. 

همه‌چیز برای انتقال آرنه اسلوت از فاینورد به لیورپول نهایی شده است اما به نظر می‌رسد قرمزها منتظر هستند پیش از رونمایی رسمی از سرمربی جدید باشگاه، با یورگن کلوپ خداحافظی مناسبی داشته باشند. اسلوت که کویپ را پس از 24 سال به مقام قهرمانی اردیویسه رسانده بود، اکنون باید خودش را جایگاه کوپ در آنفیلد اثبات کند. او طی مصاحبه اخیرش از فرصت ارتباط به یورگن کلوپ استقبال کرده است. اسلوت گفته است:

فکر می‌کنم طبیعی است که اگر به یک باشگاه جدید می‌روید، با سرمربی فعلی تماس بگیرید. من این کار را در فاینورد هم انجام دادم. این کار عادی است، برای تمام دانشی که یک نفر از کار چند ساله در باشگاه به دست آورده، در این مورد نُه سال، باید با او تماس بگیرید. به غیر از آن، من دستیار کلوپ، پپ لیندرز را خیلی خوب می‌شناسم. اگر تاییدیه‌ رسمی برای انتقال وجود داشته باشد، واقعا عجیب خواهد بود اگر با او تماس نگیرم. 

یورگن کلوپ پس از ۹ سال حضور در لیورپول که با قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۹ و لیگ برتر در سال ۲۰۲۰ همراه بود، در پایان این فصل از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان