Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@06:29:49 GMT

اختلاف نظربرسر بیمه سلامت و مهاجرت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۹۱۵۷

اختلاف نظربرسر بیمه سلامت و مهاجرت

ساعت 24 -درحالی که دونالد ترامپ با آسودگی از تهدید رقبای جمهوری خواه درآمریکا می چرخد و حرف می زند و دموکرات ها را تضعیف می کند ، دردرون حزب دموکرات برای انتخاب نفر اصلی که باید به نبرد ترامپ برود هنگامه ای درگرفته است و کاندیداهای این حزب ضمن انتقاد از ترامپ نقد حریف دموکرات خود را نیز در کانون توجه قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاندیداها درمناظره درون حزبی راههای شکست ترامپ را نیز با بحث درباره موضوعهای مورد علاقه آمریکایی ها نشان می دهند.

جستجو برای راه حل های دیپلماتیک در مناقشات خارجی، اصلاح مهاجرت با کمک به کشورهای آمریکای مرکزی، عقد قراردادهای تجاری مفید برای کارگران آمریکایی بدون نیاز به جنگ های تجاری، طیفی از موضوع هایی بود که کاندیداهای دموکرات در صحنه مناظره انتخاباتی در شهر دیترویت بیان کردند تا نشان دهند سیاست های شان از رویکرد دولت ترامپ فاصله دارد.این کاندیداها ضمنا تلاش کردند رای دهندگان دموکرات را مجاب کنند می توانند پرزیدنت دونالد ترامپ را در انتخابات سال ۲۰۲۰ شکست دهند.

بیمه سلامت

ده کاندیدای دموکرات شب دوم مناظره در ایالت میشیگان درباره وسعت تغییرات در نظام خدمات درمانی و چگونگی تامین هزینه های آن اختلاف نظر داشتند.جوزف بایدن، ، معاون پیشین ریاست جمهوری آمریکا، در مناظره چهارشنبه شب گفت لازم است تغییراتی که دولت ترامپ در «قانون درمان مقرون به صرفه» موسوم به «اوباماکر» انجام داده است معکوس شود و مردم از گزینه انتخاب بیمه از بازار آزاد برخوردار باشند.سناتور مایکل بنت هم قصد دارد معایب «اوباماکر» را برطرف کرده و آن را توسعه دهد. اما سناتور کامالا هریس گفت با این رویکرد بسیاری از معایب آن قانون باقی می ماند.

جنگ های خارجی

دونالد ترامپ سال ۲۰۱۶ در کمپین انتخاباتی اش وعده درگیر نکردن ایالات متحده در جنگ های خارجی بی پایان را داد. اما با گذشته بیش از نیمی از دوره ریاست جمهوری او، آمریکا همچنان نیروهایی در افغانستان و عراق دارد. بسیاری از کاندیداهای دموکرات گفتند قصد دارند نیروها را به کشور برگردانده و بودجه آن را صرف برنامه های داخلی کنند.تولسی گبرد، نماینده کنگره از هاوایی که در عراق خدمت کرده است، خواهان پایان یافتن «جنگ های بی فایده برای تغییر رژیم» شد.

تجارت

بایدن گفت تلاش خواهد کرد پس از تغییر مفادی از توافق تجاری پیشنهادی موسوم به «مشارکت فرا-اقیانوسیه» برای مقابله با نفوذ چین به آن بازگردد.بیل د بلازیو، شهردار نیویورک، با توافق تجاری جدید ترامپ با کانادا و مکزیک که هنوز به تصویب کنگره نرسیده است به مخالفت پرداخت و گفت به کارگران لطمه می زند.جی اینسلی، فرماندار ایالت واشنگتن، جای تردیدی باقی نگذاشت که تغییرات اقلیمی اولویت عمده او در کاخ سفید خواهد بود.سناتور کرستن جیلیبرند گفت به توافق تغییرات اقلیمی پاریس بازخواهد گشت و مسابقه فضایی آمریکا با روسیه در قرن گذشته را الگویی برای نوآوری در حوزه تغییرات اقلیمی عنوان کرد.سناتور کوری بوکر گفت لازم است توافق های تجاری، کمک های خارجی و دیگر سیاست ها با در نظرگرفتن تغییرات اقلیمی انجام شود.

مهاجرت

خولیان کاسترو، وزیر مسکن در دولت اوباما، گفت در طرح مهاجرتی او مهاجران بدون مدرک اقامت که جرمی جدی مرتکب نشده اند در مسیر کسب حق شهروندی قرار خواهند گرفت؛ در هندوراس، السالوادور و گواتمالا برنامه ای مشابه «طرح مارشال» اجرا خواهد شد تا مشکل ریشه کن شود و مردم به جای آمدن به آمریکا در کشور خودشان از سلامت و فرصت برخوردار باشند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد