Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - استاندار اردبیل تاکید کرد تسهیلات بانک توسعه تعاون موجبات رونق تولیدات کشاورزی استان اردبیل را فراهم می‌آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بهنام جو در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های کشور و نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل گفت: بانک توسعه تعاون در بهره‌برداری از پایاب سد سبلان تسهیلات مناسبی اعطا کرده است که در نتیجه بهره‌برداری از این پایاب سه هزار هکتار اراضی زراعی قابلیت تبدیل از کشت دیم به کشت آبی پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه جلسه استاندار اردبیل ضمن قدردانی و تشکر از خدمات بانک توسعه تعاون گفت: برنامه‌های بانک توسعه تعاون برای اعطای تسهیلات جهت ایجاد 350هکتار گلخانه در استان اردبیل باعث رونق تولیدات کشاورزی در فاز گلخانه‌ای خواهد شد که موجبات حفظ و ایجاد اشتغال را در این بخش فراهم خواهد آورد.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با تمهیدات توسعه‌ای بانک‌های استان ازجمله بانک توسعه تعاون، استان اردبیل ظرفیت تبدیل به یکی از پنج قطب برتر گردشگری کشور و محور تولید محصولات کشاورزی ارگانیک در سطح ملی و بین‌المللی نائل شود.
حجت‌الله مهدیان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تشکر از برگزارکنندگان این جلسه، گزارشی از اقدامات توسعه‌ای بانک توسعه تعاون ارائه کرد و گفت: با توجه به مزیت‌های بالای استان اردبیل در رونق تولید در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری، میزان تسهیلات پرداختی در سال 1398 نسبت به سال گذشته با افزایش پنجاه‌درصدی همراه خواهد شد.
گفتنی است جلسه مشترک شورای هماهنگی بانک‌های کشور و ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با حضور معاون سازمان برنامه‌وبودجه کشور، مدیران عامل بانک‌های کشور و رئیس صندوق توسعه ملی، استاندار اردبیل و نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی باهدف بررسی و تخصیص تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری پیش از ظهر امروز در محل استانداری اردبیل برگزار شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته با فعالیت‌های متنوع و ارزشمند توانسته در بین ۲۳ استان کشور رتبه برتر را به دست آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افشار بعد از ظهر امروز در همایش بین‌المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمان در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: ما فعالیت‌های خوبی را در استان اردبیل با همراهی هیأت علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال‌های اخیر در فعالیت‌های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی تصریح کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت متنوعی را انجام می‌دهد و جز انجمن‌های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: رویکرد این انجمن تعالی‌بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت‌‌های سالم‌سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار افزود: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالات و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه‌های مختلف باشد و به یقین ورزش می‌تواند عنصر سلامت روحی و جسمی باشد.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران تأثیرگذاری فعالیت‌های علمی انجمن را در تصمیم‌گیری‌های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه هیأت مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است، ما سعی می‌کنیم تا نتایج برنامه‌ها و خروجی فعالیت‌ها را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده‌های ارائه شده به بهترین شکل استفاده شود.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انجمن مدیریت ورزشی کشور سعی می‌کند تا در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی، چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی انجام داده و به سالم‌سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران حمایت همه‌جانبه از استان‌ها را در توسعه چنین فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی یادآور شد و ادامه داد: در سال‌های آینده این همایش‌ها در سطح بین‌المللی و با دعوت از اساتید مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که به دلایلی مختلف امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت و خوانده شد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن