Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

وستهامی‌ها از مدت‌ها قبل پروژه جذب «آرون لانگ» از رد‌بولز را کلید زدند.آنها بعد از چند دور مذاکره با این بازیکن به توافق رسیدند و بعد توانستند نظر باشگاه نیویورکی را برای خرید مدافع 26 ساله جلب کنند.

براساس اعلام رسانه‌ها این انتقال برای وستهام حدود 4 میلیون پوند هزینه دربرداشت. بعد از توافق با بازیکن و باشگاه، لازم بود که مجوز کاری لژیونر جدید در انگلیس صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تا به این لحظه چنین امکانی فراهم نشده است. همین مساله باعث نگرانی سران تیم بریتانیایی را فراهم کرده چرا که این احتمال هست که مجوز تا قبل اتمام موعد نقل و انتقالات صادر نشود و نام بازیکن در فهرست خرید‌ها ثبت نشود.

شبکه اسکای اسپورت در این ارتباط گزارش کرد باشگاه وستهام در حال مکاتبات دامنه‌دار با وزارت کشور است تا هر چه سریع‌تر این مجوز را دریافت کرده و با بازیکن نامبرده قرارداد امضا کند.

لانگ که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه تیم های المپیک مارسی، رن و لیون فرانسه نیز بود، 11 مرتبه پیراهن تیم کشورش را به تن کرده است.

او از سال 2016 عضو ردبولز است.پیش‌تر نیز برای سیاتل ساندرس، اورنج‌کانتی، ساکرمنتو و پورتلند بازی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی

ایلنا نوشت: در حالی که احمد وحیدی وزیر کشور ایران در قالب هیاتی به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز در پاستور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد، وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه از دو کشور پاکستان و سریلانکا خواستار بازداشت وی شد.

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود