Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، طاهر بخشایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۱۱ مردادماه، در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، تمامی ارگان‌ها و نهادها موظف شدند تا اهداف انقلاب اسلامی را تبیین کرده و در راه تحقق این اهداف قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عدم هماهنگی در برخی برنامه‌ها و مراسمات کشور مشکلاتی را ایجاد می‌کرد و از این رو با تدبیر امام راحل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه تاسیس شد.

بخشایی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهل سال گذشته در مسیر ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف جهت برگزاری مراسمات و آیین‌های مختلف در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم برداشته است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها حرکات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تایید کرده و فرموده‌اند که اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبود، بی‌شک ناسازگاری‌های بسیاری را در مراسمات مختلف کشور شاهد می‌بودیم و این شورا باید همواره پابرجا بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نقشی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی و فراخوان مردم فهیم و همیشه در صحنه استان داشته و همچنین هماهنگی بین ارگان‌ها و نهادها بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد