Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: اینکه توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود و فقط استان سیستان و بلوچستان مانده که گازرسانی به آن در حال انجام است. تاریخ انتشار: 13:37 - 11 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۲۶۲

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، حسن منتظرتربتی، اظهار کرد: امروز وضعیت گازرسانی در کشور از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و به مدد تدبیری که طی سال‌های گذشته به خصوص در بند «ق»، اجرایی شد، فرصتی به دست آمد تا توسعه گازرسانی با شتاب بیشتری صورت گیرد؛ به‌ویژه آن که این مهم بدون وابستگی به بودجه دولت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: از بابت این که چنین شرایطی ایجاد شده، باید خدا را شاکر باشیم؛ این که می‌توانیم توسعه خوبی را در قالب خدمتی که بر دوش ما نهاده شده، انجام دهیم که نتیجه آن، رفاه و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی برای کشور و مردم است و مردم هم قدر این خدمت را بیشتر می‌دانند.

تربتی تصریح کرد: شاید در هیچ کجای دنیا موضوع عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای مردم به این گستردگی نباشد و کمتر کشوری در دنیا باشد که بتواند توسعه گازرسانی را مانند کشور عزیزمان ایران، در این سطح از روستا‌ها انجام دهد و بتواند ۹۵ درصد جمعیت آن را به شبکه گاز متصل کند.

تربتی در ادامه با بیان اینکه توسعه گازرسانی در سطح کشور به پایان کار خود نزدیک می‌شود و فقط استان سیستان و بلوچستان مانده که با همت و تلاش بیشتری گازرسانی به آن در حال انجام است، اظهار کرد: نگاه شرکت گاز به عنوان شرکت آینده نگر به شکلی می‌تواند باشد که در آینده بتوان این وجهه خوب و این سرآمدی را حفظ کرد که به نوعی، در نگاه جدید، همان کیفیت ارائه خدمات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گاز سیستان و بلوچستان کیفیت اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نسل جدید ربات انسان‌نما، همه‌منظوره است
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟