Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به مساله فساد اقتصادی گفت: مبارزه با فساد اقتصادی گام بسیار بلندی در تحقق عدالت علوی یعنی آرمان بزرگ انقلاب اسلامی است.

اهم اظهارات وی را به نقل از فارس، باشگاه خبرنگاران جوان و ایسنا بخوانید؛ 

* {با اشاره به دلیل مطرح کردن مسئله فساد در خطبه های نماز جمعه}: دلیل اول اهمیت و جایگاه مسئله اقتصاد است که صلاح و فلاح اقتصاد به همه حوزه‌های فرهنگی، اخلاقی، تربیتی و سیاسی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانکه قرآن کریم فرمود مال شما و نظام اقتصادی شما ستون فقرات شما و عامل قوام و دوام شماست باید مراقب باشید.

* یکی از آرمان های اصلی ملت عزیز ما مبارزه با فساد و به ویژه فساد اقتصادی بود که در رژیم ستم شاهی نهادینه شده بود. همچنین تحقق عدالت و به ویژه عدالت اقتصادی و تشکیل یکی نظام پاک و طاهر دیگر آرمان ملت ایران بود و در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه با فساد اقتصادی و تحقق عدالت اقتصادی و علوی صدر مطالبات امام راحل عظیم الشأن رهبر حکیم و القدر و امام امت ما بوده و هست.

*پرچمداری مبارزه با فساد در همه سال‌های رهبری به دست رهبر عزیز و حکیم ما بوده است، از نگاه حضرت ایشان تحقق عدالت با مبارزه با فساد به صورت مستمر امکان پذیر است. در مجموع سخنان و نوشته های رهبر عزیزمان در طی سه دهه گذشته همواره شما این موضوع را به صورت برجسته و جدی می بینید که مورد مطالبه و تاکید امام مسلمینو در کانون اهتمام رهبری عالیقدر بوده است و شاید بیش از ۴ هزار بار مسئله مبارزه با فساد اقتصادی در کلمات و نوشته های رهبر انقلاب موجود است.

*{ با اشاره به فرمان ۸ ماده ای رهبر انقلاب اسلامی برای مبارزه مسئولین با فساد}: رهبر انقلاب این بیانیه را در سال ۱۳۸۰ صادر کردند و این فرمان سند علوی جاودانی برای نظام جمهوری اسلامی است و امروز که شما آن فرمان هشت ماده ای را که برای سران قوا صادر فرمودند مطالعه می‌کنید انگار برای امروز و نیازهای امروز ما صادر شده است.

* در بیانیه گام دوم هم که سند مبنای الگوی پیشرفت ما در افق چله دوم انقلاب اسلامی است چهارمین ماموریت و توصیه راهبردی که رهبر عزیزمان به آن اشاره کرده‌اند عدالت و مبارزه با فساد است و در آن جا مطلب را به صورت بسیار دقیق و با همان تعابیر هوشمندانه تبیین کرده اند.

*{با اشاره به تحریم ظریف ازسوی آمریکا}: این رفتار نشان از سقوط و افول دیپلماسی و فشار واشنگتن دارد و گرنه تحریم آمریکا برای وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی باعث افتخار است. 

*دیپلماسی التماسی آمریکا به جایی نرسید، وزیر امور خارجه‌مان را تحریم کردند؛ ظاهرا دلشان خوش می‌شود. اگر دلتان خوش می‌شود، بفرمایید. ولی این قبیل کارها نشان دهنده سردرگمی آن ها است.

این خبر تکمیل می شود...

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1285839

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ائمه جمعه محمدجواد ظریف فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی محمدجواد ظریف ایران و آمریکا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ خودروسازان مسکن سینمای ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • لبه تیغ
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)