Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،امین رستم زاده رییس جهاد دانشگاهی  آذربایجان غربی با افزود:به مناسبت سالگرد تشکیل نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی مرکز تخصصی پزشکی دیابت واحد ازروز شنبه ۱۲ مرداد به مدت یک هفته خدمات پزشکی، پانسمان زخم پای دیابتی وویزیت و سایر خدمات را با ۳۰ درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او  با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری کشنده و پنهان است گفت:بر اساس غربالگری‌های به عمل آمده حدود ۵۰ درصد مردم مبتلا به دیابت در استان از بیماری خود بی خبرند که بر اساس میانگین کشوری درصد ابتلا به دیابت در استان ۱۷ دهم درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

او افزود: با ارائه خدمات پانسمان زخم پای دیابتی در استان و مراجعه بیماران تا کنون از قطع عضو ۲۵۰ نفر از بیماران دیابتی جلوگیری به عمل آمده است.

رستم زاده  با اشاره به اینکه هزینه درمان دیابت جزو پرهزینه‌ترین بیماری‌ها است گفت: رویکرد جهاد دانشگاهی بر پیشگیری کنترل و سپس درمان مبتنی است و بر اساس رسالت جهادی و تخصصی وارد حوزه درمان و ترمیم زخم پای دیابتی به صورت علمی شده است که با این رویکرد د تنها مرکز تخصصی دیابت در شمال غرب کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تشریح خدمات ارائه شده به مردم گفت: خدمات ویزیت تخصصی برای بیماران تحت پوشش بیمه‌ای خدمات درمان تامین اجتماعی و بیمه نیرو‌های مسلح و آزاد و همچنین خدمات پرستاری و ترمیم و پانسمان زخم بیماران دیابتی در این مرکز ارائه می‌شود.

رستم زاده با اشاره به ارائه مشاوره تغذیه صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: خدمات مشاوره تغذیه جهت بیماران دیابتی در روز‌های پنج‌شنبه به صورت رایگان در مرکز تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: همچنین طرح‌های رایگان تست قند خون و فشار خون غربالگری در روز‌های پنج‌شنبه در این مرکز به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: خدمات پرستاری از جمله تزریقات سرم تراپی پانسمان نوین طبق ترمیم‌های به روز در درمانگاه و منزل جهت رفاه حال بیماران ارائه می‌گردد.

 

انتهای پیام/م

 

ارائه تخفیف برای بیماران  دیابتی در  آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟