Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:00:33 GMT

اولین ویدیوی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» منتشر شد/ پایان فیلمبرداری

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۰۵۷۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی از اولین ویدیوی تبلیغاتی این فیلم رونمایی شد.

فیلمبرداری «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی روز گذشته ۱۰ مردادماه در لواسان به پایان رسید و تدوین آن که همزمان با ضبط فیلم آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت اول «خوب، بد، جلف» در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را کسب کند.

سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، ریحانه پارسا، مارال فرجاد، علی اوجی، شکیب شجره، فرهاد آئیش و گوهر خیراندیش در «خوب، بد، جلف: ارتش سری» به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 4682646 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان قاسمخانی علی اوجی مارال فرجاد ستاره پسیانی پژمان جمشیدی حامد کمیلی فرهاد آییش ریحانه پارسا سام درخشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • سازمان ملل: آوار برداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد