Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@00:27:02 GMT

رسالت خبرنگاران تحلیل درست و ارسال به موقع اخبار است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۰۶۵۷

رسالت خبرنگاران تحلیل درست و ارسال به موقع اخبار است

حجت الاسلام صفایی پور گفت: رسالت خبرنگاران و رسانه تحلیل درست و ارسال به موقع اخبار است و باید توجه شود که اخبار نادرست موجب جهل و ناامیدی می شود و تمام تلاش خبرنگاران ایجاد امید در جامعه و حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «قربانعلی صفایی پور» در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در مسجد جامع  این شهر ، با اشاره نزدیک شدن به هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ،گفت: خبرنگاری یکی از شغل های بسیار حساس و مهم است و انتظاراتی مردم از خبرنگاران و اصحاب رسانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه میامی افزود:رسالت خبرنگاران و رسانه تحلیل درست و ارسال به موقع اخبار است و باید توجه شود که اخبار نادرست موجب جهل و ناامیدی می شود و تمام تلاش خبرنگاران ایجاد امید در جامعه و جل مشکلات مردم است.

 

وی تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید توجه بیشتری به خبرنگاران داشته باشند و کمترین امکانات در شهرستان برای خبرنگاران است و تمام امور مربوط به خبرنگاری را با هزینه شخصی انجام می دهند و امیدواریم که توجه ویژه ای شود.

 

صفایی پور با اشاره به فرارسیدن ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیان کرد: شورای هماهنگی در واقع هماهنگ کننده دستگاه تبلیغاتی است برای برگزاری تمامی مناسبت های ملی و مذهبی است که کار بسیار بزرگی را انجام می دهند.

 

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع)و حضرت زهرا(س) و روز ازدواج گفت: خانواده ها باید ازدواج فرزندان خود را با الگوگیری از زندگی ایمه اطهار انجام دهند و مودت و مهربانی و درک متقابل زن و شوهر به زندگی آرامش می دهد.

 

امام جمعه میامی همچنین با اشاره به روز ۱۴ مرداد ماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: استکبار جهانی و آمریکا بدنبال نا امن در جهان هستند ولی مسلمانان جهان با بیداری در برابر توطیه دشمنان ایستادگی میکند و تحریم وزیر امورخارجه ایران نیز نشان از ضعف دولت آمریکا در برابر ایران اسلامی است.

 

صفایی پور گفت:ملت ایران ملت مقاومت است و برای حفظ آرمانهای خود در برابر دشمنان انقلاب با تمام وجود ایستادگی خواهد کرد و آمریکا می داند که امروز قدرت ایران قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

پایان پیام/591

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسجد روزنامه مسجد طراز اسلامی آذربایجان غربی اوقات فراغت فعالیت های مسجدی روزنامه ها ظریف امام جمعه میامی رسالت خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2h

دیگر خبرها

  • دندان‌ها را چه موقع مسواک بزنیم؟
  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • تحلیل روند بازار سهام ۱۸ اردیبهشت
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود