Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مسجدالنبی برگزار شد.

آیت الله عابدینی در خطبه اول نماز مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و اظهارداشت: اگر تقوا را بفهمیم و به آن عمل کنیم خداوند قدرت تشخیص می دهد تا انسان حق را از باطل بشناسد و
از مسیر منحرف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: با تقوا می توان خود را در فضایی قرار داد تا مشمول مرحمت و لطف الهی قرار گرفت و عاقبت به خیر شد.

وی افزود: اگر حق را کتمان نکنید گاهی آبروی یک مسلمان حفظ شده و یا از هدر رفتن بیت المال جلوگیری می شود، قرآن سفارش می کند حق و باطل را پنهان نکنید و اگر قرار است از حق دفاع

کنید مراقب باشید واقعیت ها کتمان نشود.

عابدینی یادآورشد: اگر تقوای الهی را در زندگی بکار گیرید می توانید حق را از باطل تشخیص دهید.

ملتها چهره واقعی استکبار جهانی را شناخته اند

آیت الله عابدینی در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت های روز گفت: از انسان های کینه توز که موحب شر هستند پرهیز کنید تا آسیب نبینید.

امام جمعه قزوین بیان کرد: متاسفانه امروز عده ای اگر ایران وابسته باشد و بی بند و باری رایج شود خوشحال می شوند، لذا باید از نزدیکی به این افراد خودداری کنید که شاید ظاهری زیبا و
جذابی هم داشته باشند اما فتنه گرانی در لباس میش هستند.

وی بیان کرد:آمریکا با سخنان زیبا حرف از آزادی و حقوق بشر می زند اما خودشان منشا استعمار و استثمار هستند و خوشبختانه ملل جهان دیگر آنها را شناخته اند.

عابدینی افزود: استعمار یعنی غارت نفت کشور، ایجاد اختلاف در میان مردم و متلاشی کردن خانواده ها و حقوق بشر در قاموس مستکبران آمریکایی یعنی تحقیر کردن مردم که ملل آزاده در
مقابل آن می ایستند.

تحریم وزیر امور خارجه هیچ سنخیتی با ادعای مذاکره آمریکا ندارد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: تحریم وزیر خارجه ایران چه سنخیتی با ادعای مذاکره آمریکا دارد جز آن که نشان دهد استکبار دروغ می گوید و دنبال فریب مردم و مسئولان

است.

وی گفت: در ائتلاف تحت نظارت آمریکا و عربستان هزاران بیگناه کشته شده اند و امروز بیش از ۱۱ میلیون کودک یمنی در فشار و تهدید بیماری است و در این شرایط مجامعی داریم که به دروغ ادعای حمایت از حقوق کودک و زنان را دارند و صدایشان بلند است اما در این زمینه سکوت کرده اند.

عابدینی افزود: مدعیان دروغین حقوق کودک چرا از کشته شدن کودکان یمن چیزی نمی گویند و چرا در حالی که تاکنون ۱۵۰۰ کودک فلسطینی زیر بمباران صهیونیستها کشته شده اند صدایی بلند نمی شود و کسی اعتراض نمی کند، چون خودشان مسبب هستند.

اقتصاد مقاومتی رمز نجات کشور است

امام جمعه قزوین اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی، حفظ اقتدار ملی، وحدت و ایجاد اشتغال و توجه به خواست ملت راه نجات اقتصاد کشور است.

وی اضافه کرد: اگر در گذشته کسانی فکر  می کردند با گفتگو می توان بر مشکلات غلبه کرد امروز متوجه شده اند این راه جواب نمی دهد و تنها با مقاومت و اتکا به درون قادریم از تنگناها عبور کنیم.

عابدینی بیان کرد: در معامله با آمریکا نتیجه ای جز فقر و نابودی و حقارت متصور نیست و ملت با ایستادگی و مقاومت، دشمنان را نا امید خواهد کرد.

وی افزود: ویرانه های کاخ های مستکبران در حال نابودی است و شمارش معکوس برای نابودی ظالمان آغاز شده است.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیر مومنان و فاطمه زهرا گفت: شرایط این ازدواج باید مورد توجه و الگوسازی جوانان قرار گیرد.

عابدینی با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار یادآور تلاش سربازان عرصه های دفاع از حق است که باید از اطلاع رسانی و آگاهی بخشی
خبرنگان به جامعه تشکر کرد.

خطیب جمعه قزوین در خصوص سالروز شهادت شهید بابایی، تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم مطالبی بیان کرد.

کد خبر 4682676

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند

به گزارش صدای ایران،ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آنها شده تصمیم‌گیری کنند.

دیگر خبرها

  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد