Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@16:27:51 GMT

دخترانی که ستاره‌های مشهدی را شکست دادند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۱۲۳۶

دخترانی که ستاره‌های مشهدی را شکست دادند(عکس)

یحیی گل محمدی به همراه تعدادی از ستاره های شهرخودرویی در موسسه خیریه‌ای حضور یافتند و با دختران کم توان ذهنی دیدار کردند. 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی شهرخودرویی ها پیش از حضور در اردوی تهران به همراه تعدادی از بازیکنانش به موسسه خیریه‌ای رفتند و با دختران کم توان ذهنی در آن موسسه دیدار کردند.


 
در این بازدید، مجتبی سرآسیایی، حمید مطهری، محمد عسگری، امین قاسمی نژاد ، یونس شاکری ، سعید صادقی و روح الله باقری نفراتی از کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان بودند که در این دیدار یحیی گل محمدی را در موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم مشهد همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اعضا باشگاه شهر خودرو خراسان ضمن بازدید از بخش های مختلف نگهداری دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی، در جریان شرایط کمک به این موسسه و نحوه نگهداری دختران در این موسسه قرار گرفتند. در بخش دیگری از این بازدید که اعضا باشگاه شهر خودرو با فعالیت های ورزشی دختران این موسسه آشنا شدند و با پیشنهاد یحیی گل محمدی دقایقی نیز اعضا باشگاه شهر خودرو با دختران کم توان این موسسه به فوتبال پرداختند.

 

 

در این مسابقه گل محمدی در تیم دختران همدم حضور یافت و با بازیکنان تیمش به رقابت پرداخت و دقایقی شاد را برای دختران همدم ایجاد کرد. حضور در کارگاه هنرهای دستی، قلم زنی و گلیم بافی قسمت دیگری از بازدید گل محمدی و همراهانش از موسسه همدم بود. در این کارگاه گلیم دست بافی که توسط دختران موسسه همدم بافته شده بود به گل محمدی اهدا شد.

 

بخش پایانی این بازدید حضور در بین اعضا گروه سرود موسسه خیریه همدم بود که حال و هوای ویژه ای را در بین اعضا باشگاه شهر خودرو ایجاد کرد. پس از آن دو توپ فوتبال با امضا اعضا کادر فنی و بازیکنان تیم شهر خودرو به رسم یادبود به این موسسه اهدا شد.

 

 

 

یحیی گل محمدی (سرمربی) پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی خیرونا به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 2-4 شکست خورد تا قهرمانی رئال مادرید در مسابقات این فصل مسجل شده باشد.

چهار گلی که بارسلونا در این بازی دریافت کرد باعث شد که تعداد گل‌هایی که این تیم در چهار دیدار اخیرش از حریفان خورده به ۱۳ گل برسد که آمار بسیار ناامید کننده و ضعیفی برای این تیم و خط دفاعی و دروازه‌بان آنها به حساب می‌آید.

تراشتگن در این فصل به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آلمان گریبانگیرش شد چند ماهی از میادین دور بود و هواداران بارسا امیدوار بودند که بازگشتش به ترکیب این تیم بتواند به آنها در کسب نتایج بهتر کمک کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان پس از بازی شب گذشته انتقادهایی را از این ستاره آلمانی مطرح کردند. این در حالی است که عملکرد و مدافعان بسیاری هم دارد و تعداد زیادی معتقد هستند که حضور او باعث شد که دروازه بارسا بیشتر از چهار بار باز نشود و در واقع اشتباهات تیمی و خط دفاعی بارسا بود که باعث شد آنها شکست سنگینی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور