Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه آبادان  با انتقاد از مستقر نشدن گیت های منطقه آزاد اروند پس از ۶ سال اعلام افزایش محدده این سازمان در شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: چرخه اقتصادی منطقه آزاد با استقرار گیت ها در ورودی های منطقه باید فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جواد( ع) به سفر اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به آبادان اشاره کرد و ادامه داد:اگر گمرک و ثبت کالا در آبادان فعال شود  میزان فقر در این شهرستان کاهش خواهد یافت.

امام جمعه آبادان افزود: اینک وقت عمل دولت به وعده های خود در خصوص منطقه آزاد اروند است و مردم باید از مزیت های این منطقه بهره مند شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه زهرا (س) گفت:تشکیل زندگی در ساده زیستی همراه عشق و محبت این خانواه الگویی برای زندگی های مشترک است.

او رمز ماندگاری زندگی های مشترک را دینی بودن آنها  دانست و افزود:خانواده ها دین مداری در زندگی های مشترک فرزندان خود را در اولویت قرار دهند و تغییر نگاه خانواده ها از مادیات به زندگی معنوی باعث استوارری زندگی مشترک خواهد شد.

امام جمعه آبادان ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف بدست گروه طالبان را  گرامی داشت و گفت: خبرنگاران به عنوان امین مردم و مسئولان نقش مهمی در امیدبخشی به جامعه بر عهده دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور حرفه خبرنگاری را از مشاغل سخت و طاقت فرسا دانست و افزود:خبرنگاران با انعکاس واقعی خبرها و رویدادها دنبال کشف حقیقت هستند.

اوتحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا را محکوم کرد و گفت:آمریکا در برنامه های تحریمی علیه ایران منطق درستی ندارند و کارهای احمقانه انجام می دهند.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود:تحریم ها  باعث پیشرفت کشور در بخش های مختلف شده است و اثبات کارایی نظام را در جهان بیشتر کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: آمریکا دنبال جنگ روانی برای سست کردن رابطه بین مردم و نظام است و آنچه توطئه های آنها را تاکنون خنثی کرده اعتماد مردم به نظام و انقلاب و رهبری است.

او افزود: دشمن به دنبال عملیات روانی برای ایجاد شکافت بین مردم  نظام است و تنها راه مقابه با آن تقویت روحیه مقاومت است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند