Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:39:07 GMT

نادانی کاخ سفید بر همگان آشکار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۱۴۳۵

نادانی کاخ سفید بر همگان آشکار شد

 به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود:  تحریم وزیر امور خارجه ایران به این معنی است که آمریکا به همه بفهماند که در نادانی در دنیا لنگه ندارد.

وی ادامه داد :  آمریکایی‌ها  از مذاکره دم می‌زنند و  از سوی دیگر تحریم می‌کنند،  این مواضع نشان می‌دهد که آمریکا رو به اضمحلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرج با اشاره به دزدی دریایی انگلیس و آمریکا در جبل الطارق گفت :  طرح ائتلافی آمریکا برای دزدی دریایی هم ناکام ماند.

وی  با بیان اینکه  کشورهای منطقه باید عاقلانه رفتار کنند،  تصریح کرد: دشمنان به خوبی فهمیدند که در مقابل نیروهای مومن و انقلابی ایران توانایی مقابله ندارند و هر اقدام آنها بر منافع و مصالح ملی نابودی آنها را به دنبال دارد.

خطیب جمعه کرج گفت : مستکبرین تلاش می کنند با ایجاد جو روانی بین مردم  و مسئولان جدایی بیندازند و مدیران نظام را مقصر جلوه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: از بدو  پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون  عرصه های مختلفی را طی کرده ایم و با فراز و نشیب های مختلفی روبرو بوده ایم و  اما مردم  انقلابی ایران  تحت تاًثیر تبلیغات  دشمنان قرار نگرفته اند.

وی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایران عرصه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: با وجود همه تهدیدها و تحریم‌ها و ایجاد جنگ روانی ، دشمنان راه به جایی نبرده اند .

امام جمعه کرج گفت : دشمنان از یک سو ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان در دستور کار دارند و از  سوی دیگر پیغام می‌دهند که دنبال مذاکره هستند.

وی ادامه داد: سوی دیگر حرکت دشمن ، اعمال تحریم است اما  ایران اسلامی با دستاورد قرآنی مقاومت توانسته در مقابل این‌ها ایستادگی کند و این راهبرد در اردوگاه دشمن تزلزل ایجاد کرده و آنها از روی نادانی موضع می‌گیرند.

آیت الله حسینی‌همدانی  در بخش دیگر از اظهاراتش با تسلیت  سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: نشر معارف دین و دفاع از حریم وحی از اقدامات امام جواد(ع) بود و هدف این امام بزرگوار نشر آیات الهی در جامعه بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع )و حضرت فاطمه(س) افزود:  امروز عدم ازدواج جوانان به آفات مهمی در جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه کرج گفت : موانع ازدواج موضوع مهمی است که باید برطرف شود، خانواده‌ها هم باید آداب و رسوم سنگین و مشکل آفرین را از ازدواج حذف کنند و باید جلوی مخارج غیر ضروری  در ازدواج گرفته شود.

وی  با بیان اینکه توقعات طرفین در ازدواج باید کم شود و والدین باید نسبت به ازدواج فرزندانشان حساسیت داشته باشند، افزود: لطف زندگی مشترک  ساختن آن

 در کنار هم است و زندگی که در ابتدای آن همه موارد و وسایل مورد نیاز فراهم باشد، لطفی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید زمینه ازدواج در جامعه فراهم شود و این گونه نباشد که همه وسایل مورد نیاز زوجین به هر زحمتی تهیه شود تصریح کرد: جامعه به سرعت در حال پیر شدن است و باید برای ایجاد زندگی و فرزندآوری تلاش شود، باید شرایطی فراهم شود که مجردی در جامعه عیب باشد و این گفتمان باید تقویت شود.

نقدینگی باید به سمت تولید سوق داده شود

امام جمعه کرج با اشاره به تصمیم دولت در مورد کاهش صفرها از پول ملی اظهار داشت: مطالعات دقیق‌تر در این  زمینه باید صورت گیرد تا بار روانی در این زمینه کاهش یابد، نقدینگی را باید به سمت تولید هدایت کرد  و این موضوع موجب  ارزش بیشتر پول ملی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه جلوی ساخت و ساز غیر مجاز باید  گرفته شود ، تصریح کرد: مسئولان باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند و کمترین خسارت ساخت و ساز غیرمجاز  کاهش خدمات و کمبود آب برق و گاز است که خدمات‌رسانی را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

 حسینی همدانی با تاکید بر اینکه وقتی مواردی در زمینه ساخت وساز غیر مجاز را پیگیری می‌کنیم، می‌بینیم تخلفات جدی است، گفت: مسئولان مربوطه باید اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

امام جمعه  کرج با بیان اینکه برخی مواقع می‌گویند؛ دستور قضایی برای این مهم نداریم، گفت: پیگیری کردیم و دیدیم که دستور قضایی وجود دارد اما جدی گرفته نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه مسئولان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز که در سطح استان انجام شده باشند، گفت: کمترین اثر ساخت و سازهای غیرمجاز این است که وضعیت اجتماعی را به هم می‌زند و باعث کمبود در زیرساخت‌های چون آب، گاز، برق و غیره می‌شود.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: عده‌ای به خاطر منافع خود اقدام به تخلف در روستاها، دهستان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق شهری می‌کنند، جلوی این تخلفات باید به جد گرفته شود.

وی  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری  گفت : مردم  باید افراد صالح را انتخاب کنند و  در این زمینه اهتمام داشته باشند.

امام جمعه کرج افزود: مردم باید به افرادی رای بدهند که صالح و به دور از کانون‌های قدرت و ثروت باشند.

۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد