Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم از مسئولان انتظار دارند که در راستای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش بیشتری داشته باشند.

وی خواستار مهار تورم و مقابله جدی با گرانی در بازار شد و اضافه کرد: مسئولان باید نظارت و کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و کنترل گرانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پروژه راه آهن بوشهر - شیراز تاکنون به خوبی اجرا نشده است، تصریح کرد: استان بوشهر دسترسی گسترده‌ای به سواحل دارد و دارای حوزه فعالیت گسترده‌ای در حمل و نقل کانتینری است.

وی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه حمل و نقل کانتینری آن در بخش ریلی استان بوشهر اضافه کرد: در برنامه توسعه حمل و نقلی ریلی ایران امتداد حمل و نقل ریلی از مرکز کشور باید به استان بوشهر متصل شود ولی این مهم تاکنون محقق نشده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار اتصال هرچه سریع‌تر استان بوشهر به شبکه حمل ونقل ریلی سراسری شد و بیان کرد: خط راه آهن سواحل جنوبی کشور از استان هرمزگان به سمت استان های بوشهر، خوزستان و سپس کشور عراق محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای اتصال به خط ریلی گفت: حمل و نقل ریلی برای مسافرت مردم راحت‌تر و ارزان‌تر، ایجاد کننده اشتغال و کاهنده ترافیک جاده‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز در عرصه خبر و رسانه پیشتاز بوده است و تاریخی درخشان در این زمینه دارد.

 امام جمعه بوشهر در باره  وضعیت بیکاری اظهارداشت: آمار رسمی بیکاری در این استان ۱۰.۹ درصد گزارش شده که آمار واقعی به مراتب از این میزان بالاتر است این درحالی است که عمده بیکاران را جوانان تحصیل کرده، آگاه و متعهد تشکیل می‌دهند.

وی گفت: نمایندگی بنیاد آستان قدس رضوی، کمیته امداد، بسیج و ظرفیت‌های وزارت کشور فضای مناسبی برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر ایجاد کرده که باید از این فرصت نهایت استفاده صورت گیرد.

کد خبر 4682750

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد

تین نیوز

حمل بار ترانزیت از مبدا روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بنابر اعلام شرکت راه آهن ج.ا.ا و با پیگیری و دیپلماسی حمل و نقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از مبدا روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود