Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین گفت: انقلاب و تمدن عظیم اسلامی در حال فتح سنگر به سنگر تمدن لیبرال غرب است و امروز نشانه‌های افول و خرد شدن استخوان‌های تمدن منحط غربی دیده می‌شود.

ببه گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین رضاپور در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان ورامین طی سخنانی گفت: در این 40 ساله اول انقلاب، ملت بزرگ ایران تجربیات گرانسگی را به دست آورد و از همه تجربیات ارزشمندتر که حقیقتا می‌تواند چراغ راه گام دوم انقلاب باشد، این است، که در این چهل ساله انقلاب ثابت شد که هرگاه و هر جا همراهی با ولایت بیشتر بوده است در آن جا شاهد رشد و شکوفایی و پیروزی بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که اگر در زمینه های علمی، هسته‌ای، نظامی و امثال آنها رشد و بالندگی داشته‌ایم دقیقاً در این جاها درجه همراهی و تبعیت از ولی امر مسلمین بالا بوده است، گفت: هر جا مشکل و نقص داشته ایم مانند اقتصاد و در بخشی از فرهنگ مشاهده می‌شود که در این زمینه‌ها تفکر لیبرالی و سازش بیشتر حاکم بوده است.

وی ادامه داد: این تجربه گرانبهایی است که باید چراغ راه گام دوم انقلاب به خصوص برای نسل جوان باشد و البته دشمن هم به این تجربیات دست یافته است و می‌داند با جنگ سخت و نظامی راه به جایی نخواهد برد و قضیه‌های سقوط پهباد فوق پیشرفته آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی مؤید این مطلب شد البته این مطلب را آنها از سال‌ها قبل می‌دانستند لذا دشمن امروز از جاهایی وارد می‌شود که بتواند اثرگذار باشد.

رضاپور گفت: اقتصاد کشور با تحریم شدید امید بیشتری برای ضربه زدن به نظام دارد که سال‌هاست رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در نام‌گذاری سالها به مسئله اقتصاد توجه ویژه دارند. در زمینه فرهنگی نیز دشمن با استفاده از غول‌های رسانه‌ای امید به تغییر باورها و معیارها به نفع خود دارد که متأسفانه تا حدودی موفق شده است.

خطیب جمعه امروز ورامین تاکید کرد: دشمن امروز خانواده را که بنیان اصلی جامعه است، با ایجاد صدها شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی هدف قرار داده است و متأسفانه تا حدودی نیز موفق بوده است، وضعیت ازدواج و طلاق در کشور متأسفانه نشانه تغییر باورها و معیارها به نفع افکار غربی است و آمارهای ازدواج و طلاق در کشور به وضعیت هشدار رسیده است، براساس آخرین آمار ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار نفر در سن ازدواج، مجرد هستند و سال به سال متأسفانه وضعیت، سرشماری ازدواج بدتر می‌شود.

رضاپور گفت: سن ازدواج هر سال بالاتر می‌رود و این امر به معنای فاصله گرفتن از معیارهای دینی و تغییر باورها به نفع باورهای منحط غربی است، از منظر اسلام معیار در انتخاب همسر و ازدواج دین و پاکی و امانتداری است نه ثروت و خانه و ماشین
و شغل، باید در جامعه سطح توقعات انتظارات، چشم و هم چشمی ها را پایین آورد، همه یاران انقلاب و دلسوزان باید در این زمینه که مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته احساس خطر کنند.

وی افزود: باید تلاش کنیم برای هزینه‌های ازدواج و صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی تشکیل بدهیم، در مساجد و مراکز فرهنگی، نمازجمعه‌ها، مشاورات خانوادگی، مذهبی از مشاوران فرهیخته مذهبی استفاده کنید و کسانی که خانه خالی دارند با وقف موقت دو - سه ساله برای زوج های جوان در این امر کمک کنند و از ثواب عظیم وقف هم بهره مند شوند، همه باید تلاش کنیم تا جلوی فساد و فتنه عظیم گرفته شود.

امام جمعه موقت ورامین سپس به ۱۲ مرداد و سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ اشاره کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حقیقتاً برای حفظ نظام اثرگذار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامرضا صالحی در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.

صالحی با اشاره به تعداد قردادهای نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی روستایی گفت: در حال حاضر پنج میلیون و ۶۰۰ هزار واحد روستایی در کشور وجود دارد که بنیاد مسکن در قالب خدمات مختلف در تبیین اهداف خود برای ارتقا سطح کیفیت زندگی در این واحدهای روستایی است.

صالحی اضافه کرد: پنج درصد این تعداد واحد روستایی به تعداد ۲۵۸ هزار و ۴۵۵ واحد در روستاهای آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به چالش‌های استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برخی موانع باعث عدم چابک سازی و تسریع در روند اجرایی امور می‌شود که امروز با تغییر روند اداری در استان‌ها توانسته‌ایم گام‌های بلندی در راستای خدمت به جامعه روستایی و شهری از سمت بنیاد مسکن برداریم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه، سیاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر کاربردی نمودن معیارها و برنامه‌های تعریفی است و از این رو خدمت به روستاها جزو اولویت‌های کاری این نهاد است.

صالحی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌غربی در طول تاریخ جزو اولین‌های اتفاقات فرهنگی و اجتماعی بوده است افزود: نباید امروز از امتیاز پایین آذربایجان‌غربی و عقب ماندگی آن در برخی شاخص‌های بنیاد مسکن را نادیده گرفت که البته امیدواریم با تغییر مدیریتی که در این استان صورت گرفت شاهد پیشرفت و توسعه همه شاخص‌های این استان در رده کشوری باشیم.

 

دیگر خبرها

  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی