Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:09:37 GMT

فان خال: گواردیولا به حریفان احترام نمی گذارد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۱۹۷۲

فان خال: گواردیولا به حریفان احترام نمی گذارد

لوئیس فان خال که اخیرا به یکی از منتقدان پپ گواردیولا بدل شده، بار دیگر به سرمربی اسپانیایی کنایه زد.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا را برخی بهترین مربی دنیا می دانند. کسی که فصل گذشته با سیتی فاتح سه گانه فوتبال انگلیس شد ولی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر تاتنهام ناکام ماند. پپ در زمان حضورش در بارسا دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد ولی با بایرن و سیتی موفق به تکرار این افتخار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا سه سال مربی بایرن بود و نتوانست از نیمه نهایی لیگ قهرمانان فراتر برود و با سیتی هم در سه سال گذشته نتوانسته به نیمه نهایی برسد.

 

 

 

 

لوئیس فان خال که زمانی در بارسا مربی گواردیولا بود، در انتقاد از او گفت:« دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوق العاده است. گواردیولا در فوتبال انگلیس هر چه بوده را فتح کرده ولی او نه با سیتی و نه با بایرن نتوانسته قهرمان اروپا شود.

لیگ قهرمانان بزرگترین افتخاری است که یک مربی می تواند کسب کند. مشکل او غرور بیش از حدش است. دقیقا مثل مشکلی که اریک تن هاگ(سرمربی آژاکس) دارد. هر دو به حریفان شان احترام کافی را نمی گذارند و بیش از اینکه به سبک بازی حریف توجه کنند، نگران شیوه بازی تیم خودشان هستند.  هر دو تیم هایی بسیار با کیفیت دارند ولی آنقدر به تیم خودشان توجه می کنند که از رقیبان غافل می مانند و در اروپا از این ناحیه ضربه خورده اند. آنها باید بیشتر به حریفان احترام بگذارند.»

 

 

لوئیس فان خال (سرمربی) پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال