Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه جوانان ما در خلیج‌فارس روباه‌صفتان انگلیسی را تحقیر کردند، گفتند: تحقیری که امروز از جانب نیروی دریایی ما به روباه‌صفتان تحمیل شد در پرونده انگلیسی‌ها خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه جوانان ما در خلیج‌فارس روباه‌صفتان انگلیسی را تحقیر کردند، گفتند: تحقیری که امروز از جانب نیروی دریایی ما به روباه‌صفتان تحمیل شد در پرونده انگلیسی‌ها خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق بشر اسلامی از حقوق بشر آمریکایی جداست

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با بیان اینکه شایعه یکی از بیماری‌هاییست که از ناحیه دشمن تعبیر به جنگ روانی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه دشمن جنگ روانی خود را از طریق انتشار شایعات دنبال می‌کند، اگر جامعه تحت تأثیر شایعه قرار گیرد دستمایه سوءاستفاده دشمنان می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه اولین گروه شایعه سازان منافقین هستند، عنوان کرد: گروه دوم شایعه‌سازان انسان‌های حقیر و کوچک هستند که از برجستگی‌های دیگران احساس حقارت می‌کنند، اگر ببینند کسی موفقیتی به دست آورده حس حقارتشان را با شایعه‌سازی تعدیل می‌کنند.

عبادی زاده افزود: گروه سوم شایعه‌سازان اراذل‌ و اوباش هستند؛ یکی دیگر از گروه‌های شایعه‌ساز یهودیان هستند و امروز رژیم صهیونیستی تبدیل به کارخانه تولید شایعات شده و رسانه‌های امپراتوری هالیوود دست یهودیان است، چه در عرصه سینما و چه در عرصه رسانه، رسانه‌های دیداری شنیداری و نوشتاری دست این رژیم منحوس است.

وی با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی دیگر مجازی نیست بلکه بخشی از حقیقت جامعه ماست، بیان کرد: اگر کسی در فضای حقیقی جرمی مرتکب شود بهتان بزند و تخریب گری کند مجرم تلقی شده و مجازات می‌شود؛ اگر در فضای مجازی هم جرائم مجازی به‌صورت کامل‌تری تعریف شوند شاهد کاهش این جرائم خواهیم بود، امیدوارم نهادهای قانون‌گذار تلاش کنند به قوانین فضای مجازی سازمان‌دهی بیشتری دهند تا مجرم فکر نکند اگر حرفی در فضای مجازی بزند در فضای حقیقی مصونیت دارد.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر مسئله بصیرت تأکید بسیاری داشته‌اند، عنوان کرد: بصیرت یعنی دوست و دشمن را بشناسیم و حقیقت را از غیر آن شناسایی کنیم.

جوانان ما در خلیج‌فارس روباه‌صفتان انگلیسی را تحقیر کردند

عبادی زاده با تاکید بر اینکه باید خودمان را در برابر توطئه‌های دشمن واکسینه کنیم، تصریح کرد:  تنها راه مبارزه با شایعات در جامعه اسلامی گسترش و شیوع تقواست.

وی با بیان اینکه حقوق بشر اسلامی از حقوق بشر آمریکایی جداست، گفت: ما در مقابل حقوق بشر غربی روزی را به‌عنوان حقوق بشر اسلامی در 14 مرداد نام‌گذاری کردیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: ما امروز باید در برابر رسوایی حقوق بشر غربی اندیشه حقوق بشر اسلامی را مطرح کرده و جنایت‌های غربی‌ها را افشاگری کنیم.

عبادی زاده با بیان اینکه امروز جوانان ما در خلیج‌فارس روباه‌صفتان انگلیسی را تحقیر کردند، عنوان کرد: تحقیری که امروز از جانب نیروی دریایی ما به روباه‌صفتان تحمیل شد در پرونده انگلیسی‌ها خواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه گریه کردن بر مصائب اهل‌بیت بیدارگری دارد، تصریح کرد: گریه بیداری است بعد آنان که در وزارت بهداشت هستند آن را به‌گونه‌ای تعبیر می‌کنید که ثمره آن خودکشی است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: سایت‌های غربی و دانشمندان غربی که در حوزه روانشناسی کتاب‌های مختلف نوشته‌اند و در دنیای غرب مطرح‌اند از ثمرات مفید گریه گفته‌اند، وزیر بهداشت خود شاعر است و شعرهایی در خصوص اهل‌بیت سروده و قطعاً به حرفی که زده ایمان ندارد.

استاندار و نماینده غرب هرمزگان یک درصد سهم آلایندگی پارسیان را پیگیری کنند

حجت الاسلام غلامپور، امام جمعه موقت پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به وقایع دنیای امروز و تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بهترین عنصر در مقابل دشمنان، مقاومت است، مقاومت فعال، نه مقاومتی که در آن انفعال داشته باشیم و دفع کننده.

غلامپور مقاومت امروز در برابر دشمنان را مقاومت آفندی ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن با تمام ادوات نظامی در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده پس باید مقاومتی آفندی داشته باشیم و آن چیزی که در بیانیه گام دوم انقلاب در کنار مقاومت قرار گرفته مسئله بصیرت و دشمن شناسی است.

وی با بیان اینکه کشورهای مدافع حقوق بشر امروز کاری جز خون ریزی و مشکل تراشی در جوامع اسلامی ندارند، عنوان کرد: دست های پنهانی که پشت این قضیه وجود دارد مربوط به سازمان سیا، موساد، آمریکا و انگلیس است که هر جای دنیا بی نظمی و جنگ و خونریزی رخ می دهد دست های مخملی آنها در کار است.

امام جمعه موقت پارسیان خطاب به همه مسئولین و دستگاهها در رسیدگی و خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: دستگاهها و مدیران انقلابی امروز حرکت خود را شروع کرده اند، قرارگاههای تحول محلات در سپاه فعالیت خود را آغاز کرده و مردم نیز در صحنه باشند تا خدمت به مردم که بزرگترین دشمنی با آمریکاست محقق شود.

غلامپور با تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه(ع)، گفت: افرادی که در زیر مجموعه نفوذ دشمن هستند مراقب باشند که صبر مردم یک حدی دارد، حق ندارند در حوزه مسائل دینی مردم ورود کنند، آن فردی که می گوید مصائب اهل بیت(ع) باعث افسردگی مردم شده، بداند که او نسبت به مسائل دینی مردم بیگانه است.

وی خطاب به استاندار هرمزگان، نماینده غرب هرمزگان در مجلس و مسئولین شهرستانی، خاطر نشان کرد: مسئولین در جهت احقاق حقوق مردم، با جدیت بیشتری و با همکاری دستگاه حقوقی، یک دادخواست و بیانیه ای تنظیم نمایند تا یک درصد عوارض آلایندگی صنایع آلاینده که طبق قانون و براساس ماده شش برنامه ششم توسعه باید بین شهر ستان هایی که در مسیر آلایندگی قرار دارند تقسیم شود.

امام جمعه موقت پارسیان گفت: آنهایی که اعتراض می کنند و خواستار سهم خواهی بیشتر هستند باید به شهرستان پارسیان بیایند و یک روز میهمان این مردم باشند و ببینند چه آلایندگی این شهرستان را فراگرفته و مردم این شهرستان چه هوایی را استشمام می کنند.

آمریکا کشوری زورگو و غیر منطقی است

حجت الاسلام و المسلمین احمد خلیلی، امام جمعه موقت شهرستان سیریک موانع ازدواج جوانان در جامعه را  برخی رسم و رسومات بی پایه و اساس، توقعات بی جا و چشم هم چشمی ها و مشکلات اقتصادی دانست.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک با اشاره به  تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط آمریکا گفت: این اقدام اولا مغایر با قوانین حقوق بین الملل است ، این اقدام عجولانه ی آمریکا حکایت از شکست آنان در برابر اراده ملت ایران دارد و آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد که فاقد قدرت منطق است .

خلیلی افزود: مسئولان نظام باید بدانند که تنها مسیر دست یابی به پیروزی و موفقیت راهبرد نه جنگ و نه مذاکر است و راهبرد گفتمان مقاومت و بازدارندگی راه رسیدن به موفقیت و شکست دشمنان است.

وی بیان کرد: مسئولان از لحاظ شرعی و قانونی وظیفه دارند که پاسخگوی مطالبات مردم باشند یکی از مطالبات بحق وجدی مردم ساماندهی شترهای سرگردان بویژه در شب ها در حاشیه جاده ها و خیابان هاست که متاسفانه همواره شاهد حوادثی ناگوار برای خانوادها می باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک ابراز کرد: ما باید تا کی در سطح شهرستان شاهد پر پر شدن جان انسان ها بویژه جوانان باشیم مسئولان شهرستان و استان باید فکری اساسی برای ساماندهی شتران سرگردان انجام بدهند و نباید به سادگی از جان انسان ها که به واسطه بی مسئولیتی  و بی لیاقتی برخی شترداران جوانان مردم اینگونه کشته می شوند و خانواده های زیادی را یتم و داغدار کنند.

خلیلی تصریح کرد: آب یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم شهرستان سیریک است که مردم تعداد زیادی از روستاها و شهرهای شهرستان با آن دست و پنچه نرم می کنند البته که مردم باید رعایت مصرف داشته باشند اما وقتی آب نیست چگونه در این گرما رعایت کنند انتظار از مسئولان استانی و شهرستانی است به فکر حل ریشه ای آب مردم شهرستان باشند.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطر نشان کرد: یکی از درس های مشروطه عدم اعتماد به بیگانگان، دشمن شناسی ، داشتن بصیرت سیاسی و اینکه هر زمانی که به بیگانگان اعتماد کردی شکستی در راه است.

تحریم وزیرخارجه ایران، احمقانه ترین کار تبلیغاتی ترامپ است

حجت الاسلام رضا مهدوی، امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به سالروز ازدواج دو انسان آسمانی و ملکوتی یعنی امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه سلام الله علیها اظهار کرد: این ازدواج از مهم ترین اتفاقات تاریخ شیعه است که ثمره این پیوند مبارک و سراسر مملو از عشق و محبت، درخت گهربار امامت است .

مهدوی افزود: ازدواجی با آن سادگی و بدون تشریفات و اسراف، جا دارد جامعه علوی و شیعی، عمل این دو معصوم را سرلوحه کار خودشان قرار دهند و از اسراف و ریخت و پاش های اضافی و تشریفات غیر ضروری خودداری کنند کفویت در ازدواج  که همان کفویت به ایمان است در نطر بگیرند.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به فاجعه خونبار تاریخ اسلام و شهادت حجاج در سال 1366 افزود: در سال 66 یکی از بی سابقه ترین فاجعه های خون بار تاریخ اسلام در حرم امن خدا در مکه معظمه و در مراسم برائت از مشرکین رخ داد که در آن زمان مزدوران سعودی به دستور آمریکا جهت انتقام از نهضت جهانی اسلام با طرح از پیش آماده شده به خیل عظیم حجاج یورش بردند وچهارصدتن از زائران خدا را به شهادت رساندند.

مهدوی ادامه داد:دولت آل سعود با دستور آمریکا ابتدا با ریختن آب جوش بر سر حجاجی که تنها فریاد برائت از مشرکان سر می دادند اقدام کرد و این یکی از هزاران جنایت آمریکا است که نشان از عمق دشمنی او با ملت های مسلمان و خصوصا با ملت ایران دارد.

خبرنگار باید از تهذیب نفس برخوردار باشد

وی با اشاره به 17مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگار نیازمند صدق خبری و صدق مخبری است صدق خبری یعنی این خبر درست است و صدق مخبری یعنی گزارشگر یک آدم راستگو است البته تلازمی بین صدق خبری و مخبری نیست گاهی اوقات خبرنگار آدم راستگو، ولی خبری که کسب کرده و انتشار داده دروغ است.

خطیب نمازجمعه موقت رودان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم وزیر امورخارجه ایران از سوی آمریکا اظهار کرد: این اقدام ناشی از ضعف کارشناسی در فرآیند تصمیم سازی کاخ سفید است  اگر به سیر رفتاری دولت ترامپ در قبال ایران توجه کنیم می بینیم که کاخ سفید قصد دارد تا بخش مهمی از اهدافش را از طریق جنگ اقتصادی با همان فشار حداکثری تحقق بخشد.

مهدوی با بیان اینکه دولت آمریکا نشان داده از هیچ منطق و اصولی در روابط دیپلماتیک بهره نمی برد و سیاستمداران کاخ سفید از کمترین هوش سیاسی برخوردارند، افزود: آمریکا تا اینجای کار هم برای ایجاد فشار حداکثری هزینه های بسیاری را متحمل شده؛ جمهوری اسلامی هم در شرایط تنگنا نیست که قاطعیت خود رادر دفاع از حریم و حقوق خود در خلیج فارس و تنگه هرمز از دست بدهد.

خطیب جمعه رودان تصریح کرد: ما دهها بار قاطعیتمان را به اثبات رساندیم نمونه ای از آن سرنگونی پهباد آمریکایی است نمونه دیگر توقیف نفتکش انگلیسی است این یکی از احماقانه ترین کار تبلیغاتی ترامپ است یک خوددرگیری دیپلمات در درون کاخ سفیدکه  از سر استیصال است.

وی ادامه داد: واشنگتن به دنبال بهانه ای برای ادامه لفاظی های تهاجمی علیه ایران و عبور به مرحله ای به مراتب خطرناک تر در راستای درگیری در منطقه خلج فارس است؛ اگر چنین اشتباهی بکند ان شا الله بدست دلاورمردان بسیجی و حافظان خلیج فارس ایران اسلامی، خلیج فارس را به گورستان آمریکا تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه موقت رودان تصریح کرد:تحریم ها وقتی موفق خواهد بود که تاثیر آن در باور مردم رسوخ کند بنابراین نباید بگذاریم هر باور غلطی که مانع تحقق اهداف انقلاب است وارد فکر و ذهن مردم شود.

مهدوی یادآور شد:دشمن هر آنچه توانسته بر ایران فشار وارد کرده هر تیری در ترکش داشته به سمت ملت ایران نشانه رفته برای اینکه ملت ما را به زانو در بیاورد حتی مقام معظم رهبری را تحریم کرد این وعده قرآن است که در اثر مقاومت دشمنان اسلام به زانو در خواهند آمد.

وی گفت: اعمال فشار برای دریافت و تعهدات جدید از طریق مذاکره و فشار حداکثری اقتصادی دو ترفند دشمن در شرایط کنونی است و عجیب است که یکصرفه فشار می ۀورد ولی نام آن را جنگ نکردن گذاشته است.

امام جمعه رودان خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راستای اقتصاد مقاومتی و برای مبارزه با تحریم و بی اثر کردن تحریم نیم نگاهی به روستاها و شهرهای کوچک داشته باشند و این مراکز را به قطب تولیدات داخلی و به صنایع تبدیلی تبدیل کنندکه با این کار ازمهاجرت بی رویه به شهرهای و کلان شهرها جلوگیری می شود و از طرف دیگر  تولید و اشتغال در روستاها رونق بگیرد و این از بهترین شکل بی اثر کردن تحریم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا