Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:54:22 GMT

آقای ما غریبه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۲۱۱۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 19 MB

کد خبر 4681701 متین باذرجانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت امام جواد ع امام جواد ع محمد رضا طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است

ایسنا/لرستان مدیر کل امور عشایر لرستان گفت: مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد استان شناسایی شده است.

هوشنگ نورمحمدی یازدهم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای عشایری که در منطقه عشایری کولیدر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه‌های ایجاد تنوع در معیشت عشایر، ایجاد گردشگری عشایری است که در کنار آن موضوع گیاهان دارویی و صنایع دستی جامعه عشایری نیز می‌تواند به ایجاد درآمدزایی در جامعه عشایری موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده و تسهیلاتی به همین منظور در نظر گرفته شده تا به متقاضیان فعالیت در این حوزه پرداخت شود.

مدیر کل امور عشایر لرستان اضافه کرد: این نوع گردشگری به‌صورت بوم‌گردی و گردشگری جامعه عشایری است که شیوه زندگی، آداب‌ورسوم و فرهنگ عشایر، کوچ، طبیعت بکر و جاذبه‌های طبیعی، موسیقی، پوشاک، غذاهای محلی، تولیدات دامی و فرآورده‌های لبنی سالم و طبیعی، صنایع‌دستی، گیاهان دارویی و صنعتی و خوراکی موجود در محیط زندگی عشایر که می‌تواند الهام‌بخش فعالیت‌های اقتصادی پایدار و زمینه‌ساز اشتغال مولد و جذب گردشگر و افزایش درآمد خانوارهای عشایری استان باشد، موردتوجه قرار می‌گیرد.

نوراله مصطفی‌نژاد رئیس اداره امور عشایر بروجرد نیز در این جلسه، اضافه کرد: در حال حاضر ۷۰۰ خانوار عشایر این شهرستان با داشتن ۱۱۰ هزار رأس دام سبک و سنگین سالانه یک هزار و ۵۰۰ تن فرآورده گوشتی تولید می‌کنند.

وی اضافه کرد: تیم های تخصصی پزشکی و پیراپزشکی در راستای ارائه خدمات مورد نیاز عشایر به مناطق عشایری بروجرد اعزام شدند.

رئیس اداره امور عشایر بروجرد با بیان اینکه تیم‌های تخصصی دامپزشکی نسبت به واکسیناسیون دام‌های عشایر اقدام کردند، افزود: امروز گروه‌های تخصصی پزشکی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور رئیس شبکه که متخصص اطفال است کودکان عشایری ویزیت شدند.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته گردشگرانی از کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه و قبرس از مناطق عشایری بروجرد بازدید کردند، گفت: ۳۵ درصد صنایع دستی در کشور توسط جامعه عشایری تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها