Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:34:32 GMT

خدمت رسانی بیش از ۷۰۰۰ تیم به زائران در حج ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۲۴۴۱

خدمت رسانی بیش از ۷۰۰۰ تیم به زائران در حج ۲۰۱۹

برنامه عملیاتی ریاست عمومی مسجد الحرام و مسجد النبی با حضور ۷۷۲۰ تیم برای خدمت به زائران در جریان فصل حج امسال،اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «عرب نیوز»،برنامه عملیاتی ریاست عمومی مسجد الحرام و مسجد النبی با حضور هفت هزار و 720 تیم برای خدمت به زائران در جریان فصل حج امسال،اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های این آژانس خدمات خود را در همه جنبه های این طرح،ارائه می کنند.

این خدمات دارای جنبه های اجتماعی،فرهنگی،تکنولوژیکی،فنی و مهندسی است.

افراد به کار گرفته شده در این تیم ها اقدامات آگاهی بخشی را برای راهنمایی نمازگزاران در جنبه های سازمانی و مذهبی به منظور کمک به انجام مناسک به بهترین و راحت ترین وجه ممکن،انجام می دهند.

جنبه خدمات،یکی از مهم ترین وظایف در طرح عملیاتی این آژانس است.

افرادی که روی این وظایف کار می کنند،مسئول تمیز کردن مسجد النبی،تجهیز همه مکان ها با فرش ها و آب زمزم،نقل و انتقال افراد پیر و افراد نیازمند به کمک های ویژه،فراهم کردن خدمات راهنمایی،تهیه کانترهای قابل حمل برای توزیع بطری های زمزم و تضمین پاکیزگی مکان های دعا و عبادت و دیگر تسهیلات هستند.

علاوه بر این،کارکنان مسئول وظایف خدماتی،درهای مساجد را باز می کنند و از آنها محافظت می کنند،حرکت جمعیت را به عنوان بخشی از باز کردن راه ها،سازماندهی می کنند،امنیت مسجد را حفظ می کنند و مکان هایی را به فوریت های پزشکی اختصاص داده و تجیهزات لازم را برای آنها فراهم می کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام جواد ع مجلس نماز جمعه مسجد طراز اسلامی محمد جواد ظریف کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه اوقات فراغت حج مسجد الحرام مسجد النبی زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری آمو تی، افراد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه به مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات حمله کردند.

در پی این حمله مسلحانه که هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است، دست‌ کم هفت تن از نمازگزاران از جمله امام جماعت این مسجد، ۲ زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و حکومت سرپرست طالبان در افغانستان نیز بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 848217 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان افغانستان

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان