Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@02:54:31 GMT

یمن از موشک «برکان ۳» رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۲۵۴۹

خرداد؛ یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از سامانه موشک بالستیک «برکان ۳» رونمایی کرد.

به گزارش شبکه خبری المسیره، این موشک از نوع دوربرد بوده و قادر است مراکز نظامی و حیاتی را در عمق خاک دشمن هدف قرار دهد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: یگان موشکی با موفقیت موشک بالستیک دور برد برکان ۳ را به یک هدف نظامی در الدمام واقع در عمق خاک عربستان شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرتیپ یحیی سریع افزود: این موشک بالستیک، نسل ۳ سامانه دور برد موشک برکان به شمار می‌رود و قادر است، اهدافی را در طول و عرض جغرافیایی کشورهای متجاوز مورد حمله قرار دهد.

وی موشک بالستیک برکان ۳ را ساخت داخل و دارای تکنولوژی جدید دانست.

در اثر تجاوز نظامی ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان که از ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شده تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یمنی به شهادت رسیده‌اند که ۸۵ هزار نفر آنان کودک بوده‌اند که بیشتر بر اثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ جان باخته‌اند.

یکی از دلایل و بهانه‌های حمله عربستان و امارات با همراهی آمریکا به یمن، بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت بود. برچسب ها: یمن ، موشک برکان ۳

منبع: خرداد

کلیدواژه: یمن موشک برکان ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 30 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • ببینید | تصاویری از حمل بوستر موشک سپاه توسط ارتش اسرائیل
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • تصاویری از فرو رفتن عجیب یک موشک به درون یک دیوار!
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر