Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان هرمزگان گفت: ۲۰ هزار هرمزگانی آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی و فرهنگ ترافیک را توسط کارشناسان پلیس‌راه در ۴ ماهه نخست امسال فرا گرفته‌اند. ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس‌، سرهنگ علی اسفندانی اظهار داشت: به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک‌، کاهش تصادفات وجانباختگان حوادث رانندگی با وسایل نقلیه موتوری و به منظور آگاه سازی عموم مردم نسبت به رعایت دقیق مقررات رانندگی و تشویق و ترغیب اقشار مختلف مردم به نظم پذیری کارشناسان پلیس راه برابر برنامه مستمر و زمانبندی شده با حضور در مدارس حاشیه راه‌ها، مساجد محلات و روستا ضمن برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی مقررات راهنمایی و رانندگی را به مخاطبان آموزش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه کارشناسان پلیس راه استان در 4 ماهه نخست امسال 183جلسه در سطح مدارس‌، 315جلسه و کلاس اموزشی در مساجد‌، 245جلسه در ناوگان باربری و 306جلسه در ناوگان مسافربری برگزارو ضمن ارائه توصیه‌های اموزشی و پیشگیرانه‌، در بحث مقررات رانندگی و ترافیک آموزش های لازم را ارائه کرده اند.

تذکر امانی درباره اختلال چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها300 هزار همیار پلیس راهنمایی و رانندگی همدان را یاری کردندخراسان شمالی| ماموران راهنمایی و رانندگی در اعمال جریمه «سقف قوانین» را اجرا کنند

این مسئول انتظامی استان در ادامه تعداد جلسات و کلاس های تشکیل شده توسط کارشناسان پلیس راه برای رانندگان ادارات و سازمان ها را 136جلسه و تعداد جلسات آموزشی کارشناسان تصادفات 139 جلسه عنوان نموده و تصریح کرد: کارشناسان مراقبین راهها نیزدر مدت یاد شده141جلسه و اخطاریه نویسان پلیس راه 145 جلسه آموزشی در سطح استان برگزار کرده اند‌.

اسفندانی ادامه داد: از ابتدای سال جاری در سطح مدارس مقاطع مختلف تحصیلی 7 هزارو 39 نفر، در مساجد 8 هزارو 647نفر‌، ناوگان باربری 3 هزارو 398 نفر‌، ناوگان مسافربری 3 هزارو 600 نفر‌، رانندگان سازمان ها و ادارات 912 نفر و نفرات آموزش دیده توسط کارشناسان اخطاریه نویس هزارو 500نفر و افسران نگهبان 141نفر و سایر 811 نفر عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان مجموع اقدامات‌، جلسات و کلاس های آموزشی انجام شده توسط کارشناسان پلیس راه در مدارس‌، مساجد‌، سازمان ها و ناوگان های بربری و مسافر بری در مدت یاد شده را هزارو 776جلسه و تعداد کل مخاطبان آموزش دیده28 هزارو 245نفر عنوان کرده و خاطرنشان کرد: برنامه جلسات و کلاس های آموزشی و پیشگیرانه کارشناسان پلیس راه بصورت مستمر‌، منظم وروزانه تا پایان سال برای اقشار مختلف مردم استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/ ز

R7559/P/S6,58/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سرهنگ محمدباقر زارعی گفت: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از طریق حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به مزاحمت و ارسال پیام‌های توهین آمیز می‌کند.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم در یکی از استان‌های همجوار شدند که با هماهنگی مقام قضایی، او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا همدان تأکید کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال انکارناپذیر، به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد، گفت: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی جزء مصادیق مجرمانه است و با خاطیان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

او تصریح کرد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی