Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی دایی بعد از جدایی پُر سر و صدایی که از سایپا داشت و با مصاحبه‌های تند علیه مدیریت جدید این باشگاه به کارش با نارنجی پوشان پایان داد، سه ماه دور از رسانه‌ها بود و تنها شایعاتی مبنی بر سرمربیگری او در تیم ملی، پرسپولیس، تراکتور، فولاد و ... مطرح می‌شد.

 

سرمربی فصل گذشته سایپا با وجود پیشنهادات و اخبار زیادی مبنی بر حضورش در این تیم‌ها، با هیچ تیمی پای میز مذاکره نهایی ننشست و در شروع لیگ برتر روی نیمکت هیچ تیمی حاضر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی دایی بعد از سکوت سه ماهه، چهار روز قبل گفت‌وگویی اختصاصی با «آنتن» انجام داد و در آن راجع به مسائل مهمی صحبت کرد که مصاحبه مهم او در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت و طی روزهای اخیر اخبار و واکنش‌های زیادی پیرامون اظهارات آقای گل فوتبال جهان مطرح شده است.

 

دایی بخش مهمی از حرف‌های خود را به مسائل غیر فنی و البته مداخله افراد سیاسی در جدایی‌اش از تیم ملی، پرسپولیس و سایپا اختصاص داد که این موارد عنوان شده از سوی او، بازتاب بیشتری نسبت به دیگر صحبت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها پیدا کرد و تحلیل‌های زیادی نیز راجع به آن مطرح شد.

 

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که علی دایی در گفت‌وگو با «آنتن» به آن پرداخت، بحث شایعه سرمربیگری‌اش در یک تیم فوتبال آفریقایی بود که سرمربی سابق تیم ملی و سایپا آن را رد کرد، اما تاکید داشت علاقه‌مند به هدایت یک تیم غیر ایرانی و فعالیت در خارج از کشور است.

 

آقای گل فوتبال جهان در مصاحبه با ما عنوان کرد بخاطر عدم آرامش در باشگاه‌های ایران، او تنها ۲۰ الی ۳۰ درصد می‌تواند به مسائل فنی در تیم‌های خود بپردازد و دغدغه‌اش مسائل غیر فنی مثل عدم پرداخت قراردادها و مداخله افراد در امور تیم است؛ به همین دلیل دایی علاقه‌مند است تا کارش را در بیرون از ایران دنبال کند و تجربه سرمربیگری را در فضای جدیدی به دست بیاورد.

 

علی دایی می‌گوید آرامش در فوتبالِ بیرون از ایران بیشتر وجود دارد و در حال حاضر نیز دو، سه پیشنهاد خارجی دارد که طی دو، سه ماه آینده روند نهایی آنها انجام خواهد شد تا در صورت توافق، در فضای جدیدی هدایت تیمی را عهده‌دار شود و از ایران برود.

 

پیشنهادات خارجی و علاقه‌ای که علی دایی به سرمربیگری در بیرون از ایران نشان داده، موجب شده تحلیل و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تیم آینده او به وجود بیاید، اما بخاطر عدم تشریح دقیق شهریار فوتبال ایران در مصاحبه با «آنتن» از تیم یا کشورهای خواهان‌اش، هیچ اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد و در نهایت باید منتظر ماند و دید چه آینده‌ای در انتظار او است.

 

در این بین می‌توان متصور بود که باشگاه‌های حوزه خلیج فارس مثل دوران بازی علی دایی، به حضور او به‌عنوان سرشناس‌ترین فوتبالیست ایرانی و آقای گل فوتبال جهان، ابراز علاقه بیشتری برای سپردن نیمکت تیمشان داشته باشند.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال فوتبال ایران مربی فوتبال شهریار علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ماشین علی دایی چه بود؟

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور می‌گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.

 او می‌گوید::پیکان را شریکم برایم خرید. ۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم. پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.

 

 

ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • خجالت بکشید!
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها