Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه ساوه به تهران گفت: شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین در محور تهران-شهریار و صفادشت هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران-ساوه جنوب به شمال ترافیک سنگین و روان و در آزادراه تهران-قم ترافیک عادی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در محور تهران به شهریار و تهران به صفادشت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.   رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.   قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودردی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.   انتهای پیام/ش

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها ممنوع است

رئیس پلیس راه تهران بزرگ: ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها به ویژه آزادراه تهران شمال ممنوع است.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها به ویژه آزادراه تهران شمال ممنوع است.

وی افزود: در صورت مشاهده تردد موتورسیکلت‌ها در آزادراه این موتورسیکلتها توقیف می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها ممنوع است
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز