Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند گفت: 90 دانشجوی خارجی از کشور افغانستان برای سال تحصیلی ۹۹_۹۸ در دانشگاه بیرجند پذیرفته شدند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، حسین نویدی‌نیا، اظهار کرد: در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی، با امضای تفاهم‌نامه‌های متعدد با دانشگاه‌های کشور افغانستان، فرآیند ثبت‌نام از دانشجویان از طریق سامانه برخط پذیرش دانشجویان خارجی دانشگاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: پرونده‌های داوطلبان واجد شرایط به دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی ارجاع داده شد و در نهایت، با پذیرش 90 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف موافقت شد.

نویدی‌نیا افزود: پس از صدور ویزای تحصیلی، این دانشجویان از مهرماه ۹۸ تحصیل خود را در دانشگاه بیرجند آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با تأسیس و راه اندازی اداره کنسولی دانشجویان خارجی در دانشگاه بیرجند، فرآیند جذب و پذیرش دانشجویان تسهیل شده است، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ اولین سالی است که دانشگاه بیرجند موفق به جذب نظام‌مند تعداد زیادی از دانشجویان خارجی غیر مقیم غیربورس می‌شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افغانستان خراسان جنوبی دانشجو روابط عمومی کارشناسی ارشد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا