Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از فعالیت 15 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، سردار سرتیپ بهمن کارگر، در نشست با هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که در مرکز مطالعات و اسناد این مرکز انجام شد از فعالیت   ۱۵   مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و گفت: بهره‌برداری از فرهنگ دفاع مقدس و ترویج و جلوگیری از تحریف آن از رسالت‌های اصلی و مهم بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است که بخشی از این رسالت مهم در قالب فعالیت مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اجرایی می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش استان البرز در هشت سال دفاع مقدس گفت: حماسه‌های لشکر   ۱۰   سیدالشهدا(ع) این استان در کنار رزمندگان ارتش و ژندارمری به یاد ماندنی است .

سردار کارگر با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است و پیروز اصلی این میدان مردم هستند، افزود: استان البرز نقش بسیار مهمی در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور داشته اما این استان در بخش باغ موزه دفاع مقدس نسبت به استان‌های دیگر عقب است .

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید براینکه هرچه داریم از دفاع مقدس است، گفت: در دفاع مقدس به این موضوع رسیدیم که دست به زانو بگیریم و بایستیم و با وجود مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور ما رو به جلو رفته است .

وی با بیان اینکه روزی را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که سیم خاردار و گونی سنگر هم از خارج از کشور وارد می‌شد اما امروز تمام دنیا و به خصوص آمریکا جمع شده‌اند که جلوی سرعت پیشرفت ما را بگیرند .

وی اضافه کرد: دشمنان برای مقابله با ایران داعش را برای جمهوری اسلامی ایران ساختند تا پس از سوریه و عراق به ایران حمله کند ولی جمهوری اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر دشمن را زمین‌گیر کرد .

این مسئول با تأکید براینکه جوانان امروز از جوانان دوران دفاع مقدس و انقلاب بیشتر پای کار هستند، بیان کرد: شهدای مدافع حرم مصداق جوانان امروز هستند .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دفاع مقدس انقلاب ایران زمین هشت سال دفاع مقدس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع آب و هوا ؛ از فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۶ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در دیگر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی اضافه کرد: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این روز بیشینه بارش در کرمانشاه ، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل زنجان و گیلان خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در استان‌های ساحلی دریای خزر  مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنج شنبه (۲۰ اردیبهشت) در شمال شرق شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب، سه شنبه و چهارشنبه در غرب مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد ، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا زنجان با کمینه ۶ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۴ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • وضع آب و هوا ؛ از فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است