Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از اخذ گواهینامه استاندارد ملی 16000 خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود فیروزی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به مکاتبات انجام شده توسط دفتر ریاست جمهوری با وزارت کشور و وزارت متبوع گفت: سازمان ملی استاندارد ایران به منظور فرهنگ سازی، اطلاع رسانی همگانی و همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و رسانه‌ها در جهت بهبود حد استاندارد الایندگی و کیفیت هوای کلانشهرها، طرح معاینه فنی 1972موتورخانه تاسیسات گرمایشی و تامین آب گرم دستگاه های اجرایی کشور را برنامه ریزی و نسبت به انجام آن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی در ادامه افزود: برهمین اساس، و با عنایت به آئین نامه اجرایی ماده(17) قانون هوای پاک شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نسبت به انجام معاینات فنی موتورخانه های ستاد و معاونت مشترکین اقدام کرد و موفق به کسب گواهینامه 16000استاندارد ملی ایران شد.

عضو هیأت مدیره شرکت آب وفاضلاب استان گیلان بررسی های انجام شده را توسط بهینه سازان صنعت تاسیسات اعلام کرد و افزود:این گواهینامه براساس معاینه‌های دوره ای انجام شده و هدف از آن بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش انتشارآلاینده‌های هوا بوده است که این شرکت در بخش ساختمان ستاد و ساختمان معاونت امور مشترکین و درآمد موفق به اخذ این گواهینامه شده است.   

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان استاندارد درآمد شرکت آب و فاضلاب قانون قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند