Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@00:23:43 GMT

اردوی تیم ملی جوانان ووشو در شهرکرد پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۴۳۱۴

اردوی تیم ملی جوانان ووشو در شهرکرد پایان یافت

 اردوی آمادگی تیم ملی ووشو جوانان بخش ساندا با حضور ۱۲ ورزشکار و زیر نظر حسین اجاقی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران ، در خانه ووشو چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سانداکاران جوان تیم ملی ووشوی ایران تمرینات خود را از  عصر چهارشنبه سوم مردادماه در شهرکرد آغاز کردند و تا یک هفته این اردو تداوم داشت.

تیم ووشوی جوانان ایران اکنون خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا در برونئی آماده می کند و  سانداکاران تیم جوانان ایران اردوی آمادگی خود را  ۲ بخش دختران و پسران پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته نیز چهارمحال و بختیاری میزبان ووشوکار تیم ملی بزرگسالان ایران بود که پس از حضور در شهرکرد در رقابت های آسیایی ۲۰۱۸ شرکت کردند. 

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان دیدار از اردوی تیم ملی گفت: این استان بواسطه ظرفیت های طبیعی و شرایط مساعد جوی بهترین ظرفیت برای تبدیل به قطب اردوگاهی تیم های ورزشی کشور است.

مجید نظری اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از بهترین مناطق کشور برای برپایی اردوهای وزرشی به ویژه در فصل تابستان است و باید از این ظرفیت در راستای ارتقای وزرش قهرمانی کشور بهره گرفت.
وی ادامه داد: این استان بواسطه آب و هوای مطبوع، ارتفاع بالا از سطح زمین، رودهای خروشان، طبیعت بی‌نظیر و ظرفیت های طبیعی دیگر بهترین مکان برای میزبانی از تیم های وزرشی و برگزاری مسابقات مختلف است.
2097

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تیم ملی رقابت های قهرمانی آسیا سرمربی تیم ملی طبیعت معاون امور عمرانی استاندار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم می‌باشد.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان می‌باشد.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودات در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد