Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: بعضی‌ها می‌گویند آمریکا با این کار می‌خواهد دهان وزیر خارجه با کیاست ما را ببندد ولی این طور نیست چون این تحریم تاثیری در مسافرت‌ها و مصاحبه‌های وی ندارد، علت اصلی،  این است که آمریکا هرچه در ترکش خود داشته پرتاب کرده و نتیجه نگرفته و حالا برای سرپوش گذاشتن به این شکست بزرگ محاسباتی به تحریم های غیرموثر دست می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نفس این مساله افتضاح بزرگی برای آمریکاست، با مخالفت اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی با این تحریم، افتضاح بزرگتری برای دولت آمریکا درست شد، در این ۴۰ سال تمام دولت‌های آمریکا از دست ایران ذله شده‌اند اما ترامپ ذلیل‌تر شد و این از برکات انقلاب اسلامی و مقاومت ملت بزرگ ماست.

 وی اضافه کرد: برخی تحلیل‌گران معتقدند که آمریکا به خوبی می‌داند که این تحریم هیچ اثری در بیرون آمدن آمریکا از باتلاق ایران ندارد اما می‌خواهد ملت ما  را با این تحریم تحقیر کند و ما می‌گوییم تحقیر  از آن ملتی است که رئیس جمهورش به خبرنگاران می‌گوید حاضرم با پول شخصی خودم قیمت پهپاد ساقط شده آمریکایی توسط ایران را پرداخت کنم تا دیگر از من در خصوص این شکست سوال نکنید.

خطیب جمعه اردبیل همچنین اظهار داشت: از اینکه مقام معظم رهبری صریحاً فرمودند که اموال و دارایی‌های قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر مصادره شود هم تشکر می‌کنیم و هم خوشحال هستیم، این نظر صریح رهبر معظم انقلاب به قضات اعلام شده و با اجرای آن تحول عظیمی در ریشه‌کن شدن سوداگری مواد مخدر به وجود خواهد آمد و من از تمام اهالی استان می‌خواهم در معرفی سوداگران مرگ به نیروی انتظامی همکاری کامل داشته باشند.

آیت‌الله عاملی همچنین به درگذشت محمدباقر منصوری مداح شهیر اردبیلی اشاره کرد و گفت: استان اردبیل و جامعه مداحی کشور و مخصوصاً  اردبیل یک شخصیت استثنایی را از دست داد، حاج محمد باقر منصوری از مداحان بسیار شایسته و پرنفوذ این خطه بود که دیروز در حین عزاداری بر اهل بیت، ندای پروردگار خود را لبیک گفت. 

وی افزود: علاوه بر ایران مرحوم منصوری در کشورهای خارجی هم محبوبیت وسیعی داشت، از دیروز به طور مکرر از کشور آذربایجان اظهار تاسف و غمگساری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه گفت: وحدت، یکپارچگی، همدلی و عدم انشقاق در استان برای ما بسیار مهم است، اما متاسفانه قلم‌هایی ناشایست به دنبال ایجاد اختلاف،  تقابل و تنفر در استان بوده و  متاسفانه بعضی از کارهای مسئولان زمینه این مسائل را فراهم می‌کند.

وی گفت: من از مسئولان استان می‌خواهم هرطور شده در اسرع وقت پروازهای فرودگاه پارس‌آباد را دایر کنند،  همچنین تمام دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان جدید الافتتاح پارس‌آباد تهیه شده و  در خصوص معارضین کشت و صنعت نیز قولی داده شده ولی خلف وعده شده و وثوق مردمی را از بین برده است.

وی بیان کرد: راه‌های مواصلاتی شمال استان و چهار بانده شدن آنها همه ردیف ملی دارند و اعتبار هم گذاشته شده و از مسئولان استان می‌خواهم به خاطر تصادفات این جاده‌ها حتماً برای تخصیص ۱۰۰ درصد تلاش کنند.

 آیت الله عاملی گفت:  اهالی شمال استان یقین ۱۰۰درصد داشته باشند که مسئولان استانی هیچ فرقی بین نقاط مختلف استان نمی‌گذارند، در استان ما نگاه تبعیضی وجود ندارد و باید بسیار مواظب و آگاه بود که در زمان انتخابات برای جمع‌آوری رای حرف های تبعیض‌آمیز بسیاری گفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه اهالی مغان به هیچ کس اجازه ندهند که طمع کرده و بخواهند با دست آنها خانواده واحد بودن استان را محدود کنند افزود: هر کاندیدایی بخواهد با سخنان تفرقه افکنانه و با طائفه‌گری برای خود رای جمع کند، من اولین کسی خواهم بود که در برابر او با تمام توان خواهم ایستاد.

۶۰۱۶/۶۰۳۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انتخابات ایران خانواده خطبه های نماز جمعه مرگ قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است

«آکسیوس» گزارش داد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده سازی پیش‌نویس تحریم مقام‌های دیوان بین‌المللی کیفری به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر حکم احتمالی دستگیری مقام‌های رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش ایسنا، پایگاه آکسیوس همچنین افزود اعضای حامی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا در 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات بارها هشدار داده‌اند که اگر دیوان بین‌المللی کیفری حکم بازداشت احتمالی مقام‌های اسرائیلی را صادر کند، با عواقبش از جانب آمریکا روبه‌رو می‌شود.

«مایکل مک کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که پیش‌نویس این لایحه در دست اقدام است و به آکسیوس گفت که او و سایر قانونگذاران جمهوری خواه با کریم خان، دادستان این دیوان بین‌المللی در تماس هستند.

وی افزود: «می‌خواهیم به او تاکید کنیم که پا گذاشتن در مسیر صدور حکم دستگیری علیه مقام‌های اسرائیلی ایده‌ای واقعا بد است و این روند، روابط آمریکا و دادگاه را مخدوش می‌کند.»

این قانونگذار آمریکایی ادامه داد: «ما مطمئن نیستیم که آیا حکم بازداشت قریب الوقوع است یا خیر، اما این یک نوع اقدام احتیاطی است که به آنها اطلاع دهیم که اگر چنین حکمی علیه مقام‌های اسرائیلی صادر شود، ما این قانون را آماده اجرا کرده‌ایم.»

مک‌کال همچنین خاطرنشان کرد این لایحه فوریه گذشته ارائه شد تا مقامات دیوان لاهه را که در تحقیقات درباره متحدان ایالات متحده که عضو این دیوان نیستند، مانند اسرائیل، تحریم کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل اشتغال همچنان به قوت خود باقی است آقای وزیر!طرحی برای استیضاح دیپلماسی اقتصادی/چند نکته درباره یک سکانس جنجالی
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • تصمیم عجیب آمریکا برای تحریم دیوان بین المللی لاهه
  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟