Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت الله رحیمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه، ارتباط با بنگاه های اقتصادی و تحقق طرح به علاوه یک در ایجاد اشتغال و راه اندازی حداقل یک کارگاه با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در هر شهرستان را از جمله فعالیت هایی دانست که در ارزیابی عملکرد مدیران موثر خواهد بود.
وی با بیان اینکه همه مدیران استان در شهرستان ها باید گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه سیاست گذاری ها و اولویت های دولت ارائه دهند، تاکید کرد: بی تردید این گزارش ها مبنای مدیریت ها و استمرار آنها در آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خرامه در مسیر توسعه اقتصادی است
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال ۹۸ را با مصائب و سختی هایی آغاز کرده ایم که نیازمند مقاومت تمام عیار در برابر استکبار است، عنوان کرد: امسال سال تحقق شعار رونق تولید و همچنین مشارکت سیاسی و حضور پر شور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود از طریق صندوق های رای است.
وی با بیان اینکه شهرستان خرامه مردمانی کوشا و متدین دارد که در سال های اخیر با قهر طبیعت و خشکسالی رو به رو بوده اند، عنوان کرد: این خشکسالی ها مشکلات متعددی در زمینه معیشت مردم شهرستان ایجاد کرده است.
رحیمی ادامه داد: اراده و امید و تلاش این مردم در کنار سیاست های دولت زمینه را برای تنوع فرصت های شغلی ایجاد کرده و گام های مهمی در راستای بهبود وضعیت معیشتی برداشته شده است.

لزوم هدایت کشاورزی به سمت و سوی دانش بنیان
استاندار فارس با اشاره به اینکه برنامه های گسترده ای در بخش های مختلف اقتصادی از جمله حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه توان و پتانسیل شهرستان خرامه در حوزه کشاورزی زیاد است تلاش می کنیم این پتانسیل را در کنار علم و دانش و تخصص فرزندان این منطقه بهره بگیریم 

 و کشاورزی را به سمت صنعتی دانش بنیان و علمی سوق دهیم که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بیشتر محدودیت های منطقه ای از جمله کمبود آب را مد نظر داشته باشد.
رحیمی با بیان اینکه شهرستان خرامه در زمینه صنعت پیشرفت های درخور توجهی داشته ، ایجاد صنایع تبدیلی، صنایع و کارگاه های کوچک اشتغال روستایی، صنایع بزرگ گنداله سازی و سیمان و تولید کاغذ از پودر سنگ در این شهرستان را از مصادیق این پیشرفت دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد توسعه اقتصادی خرامه باشیم.

مدیران مطالبات مردم را بشنوند
 استاندار فارس از مدیران شهرستانی و اعضا شورای اداری خرامه خواست مطالبات و درخواست های مردم را بشنوند و پاسخ های قانع کننده ای برای این مطالبات داشته باشند.
وی ادامه داد: پاسخ قانع کننده به معنای مثبت بودن آن نیست بلکه منفی بودن نیز باید بر اساس قانون، استدلال وحفظ کرامت افراد باشد.
رحیمی یادآور شد: مدیران در شرایط سخت امروز باید تلاش مضاعف داشته باشند که به معنای تفکر بیشتر وصرف وقت افزون تر و همچنین کاهش هزینه های جاری است.

تلاش برای خروج خرامه از بن بست
استاندار فارس با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات متعددی در شهرستان خرامه انجام شده است، احداث ۴۰ کیلومتر راه خرامه به نیریز که پتانسیل خوبی برای برون رفت خرامه از بن بست ایجاد کرده است،  ۱۹ کیلومتر راه روستایی سلامت آباد، بیشه دو شاخ، معز آباد جابری و گرمنجان  حفر ۳ حلقه چاه آهکی، ۱۲ کیلومتر خط انتقال، آب بهسازی ۲۸ روستا توسط بنیاد مسکن،  بازسازی ۴۲ کیلومتر خط انتقال آب، احداث هزار متر مخزن، احداث ساختمان اداری فرهنگ و  ارشاد ، شروع عملیات انتقال آب از درود زن که قرار است آب شرب و صنایع را در کربال  و خرامه را تامین می کند، اتمام  بیمارستان ۹۹ تختخوابی خرامه،  اجرای آبیاری تحت فشار که تاکنون در  ۶۸۰ هکتار اقدام شده ،اجرای  ۷۴۳ هکتار تسطیح لیزری و راه اندازی  ۲۳۲  واحد تولید قارچ  را از جمله این اقدامات دانست.
وی همچنین بر لزوم راه اندازی صنایع تبدیلی قارچ در شهرستان خرامه تاکید کرد و گفت: کشت گیاهان دارویی گامی موثر در راستای کاهش فشار ناشی از کم آبی است.
استاندار فارس با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۲ تا کنون ۴۲ روستا در شهرستان خرامه گازرسانی شده است، عنوان کرد: تنها یک روستا در این شهرستان فاقد گاز است که تا پایان سال به شبکه گازرسانی متصل خواهد شد.
وی افزود: حدود هفت زمین چمن دو  سالن ورزشی سرپوشیده نیز در راستای توسعه ورزشی شهرستان ایجاد شده است.
رحیمی استاندار فارس صبح پنجشنبه در آغاز سفری یکروزه به شهرستان خرامه، مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت و در نخستین برنامه سفر خود با حضور در گلزار شهدا و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس را گرامی داشت.
بازدید از کارخانه گنداله سازی (فولاد) و طرح احداث جاده خرامه – نی ریز از دیگر برنامه های رحیمی در سفر به خرامه بود. 
۶۱۲۲/ ۲۰۲۷
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دفاع مقدس زمین شورای اداری فولاد مد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به دستاوردئهای سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی را موظف کردیم که تک تک کارگروه های پیگیری مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان سمنان را تشکیل و تمام مصوبات را تا اجرای کامل دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی به روستاهای استان نیز دیگر موضوعی است که باید پیگیری شود، تاکید کرد: ابلاغ پیگیری و به نتیجه رسیدن این مصوبات نیز صورت گرفته است.

استاندار سمنان ضمن اشاره به تداوم سیاست دیدارهای چهره به چهره مسئولان استانی با مردم در دورترین نقاط استان در سال جاری بیان کرد: حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی از دورترین روستاهای بخش خارتوران تا مساجد بزرگترین شهرها امسال هم ادامه خواهد داشت چرا که عقیده داریم این اقدامات در کنار گره گشایی از مردم، امید افزایی را نیز صورت می دهد.

هاشمی با بیان اینکه روابط عمومی ها دیگر موضوعی است که بسیار برای ما تاکید دارد، گفت: مردم باید از طریق روابط عمومی ها و رسانه ها از عملکرد دستگاه های اجرایی استان سمنان آگاه شوند.

وی افزود: دستور ارزیابی عملکرد مدیران در زمینه ارتباط شان با روابط عمومی ها در سراسر استان سمنان داده شده تا مدیران همانطور که به مدیر مالی اداری اهمیت می دهند به مدیر روابط عمومی هم اهمیت دهند لذا باید مدیران دستگاه های اجرایی جایگاه روابط عمومی را بالا ببینند.

استاندار سمنان بیان کرد: روابط عمومی ها در خط مقدم تبیین عملکرد دولت و امید افزایی در سراسر استان سمنان هستند و از مدیران خواسته ایم که به این موضوع اهمیت بدهند و حتماً در ارزیابی هایمان به این موضوع نیز توجه خواهیم داشت.

هاشمی با بیان اینکه امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد، تاکید کرد: اگر ما مردم را از عملکرد مان مطلع نسازیم گویا کاری انجام نداده ایم و این درست و قابل قبول نیست.

به گزارش مهر، سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان سمنان آبان ۱۴۰۰ و سفر دوم فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت.

کد خبر 6092785

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه