Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:01:47 GMT

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در زرینه رود میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۵۰۹۹

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در زرینه رود میاندوآب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مولایی مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: رودخانه زرینه رود در میاندوآب امروز یک جوان ۲۸ ساله را به کام مرگ کشاند.   او افزود: به دنبال کسب اطلاع از طریق مردم مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه زرینه رود ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مولایی با اشاره به اینکه این حادثه در محدوده روستای "لللکو" از توابع بخش مرکزی این شهرستان روی داده بود گفت: این جوان اهل شهرستان بناب (آذربایجان شرقی) است که به همراه سه دوست خود در حال شنا بودند که به علت آشنا نبودن به فنون شنا دچار حادثه می‌شوند.   او  همچنین با بیان اینکه دوستان وی از خطر غرق شدگی نجات می‌یابند گفت: پیکر این جوان پس از غرق، ناپدید شده بود که ماموران آتش نشانی در کمتر از یک ساعت جسد وی را پیدا کردند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود