Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@09:41:24 GMT

تازه ترین توضیح فتاحی درباره زمان آغاز لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۵۱۰۶

تازه ترین توضیح فتاحی درباره زمان آغاز لیگ برتر

مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: هر زمانی باشگاه ها به سازمان لیگ اعلام کنند که ورزشگاه هایشان شرایط لازم را دارند، قرعه کشی لیگ برتر انجام و زمان آعاز رقابت ها اعلام خواهد شد.

به گزارش جنوب نیوز، سعید فتاحی در مورد آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر گفت: سازمان لیگ در ۵ سال اخیر بر روی الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر تجهیز و استاندارد سازی ورزشگاه ها تاکید داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیزاتی نظیر نوراستاندارد، جایگاه مناسب برای خبرنگاران  و نمایندگان رسانه های گروهی، چمن مناسب و... امسال نیز تاکید بر ایمن سازی ورزشگاه ها برای تماشاگران و شرایط مناسب تر و بهتر برای  هواداران فوتیال داشته است.

وی افزود : قرعه کشی و آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر در انتظار اعلام امادگی باشگاه ها در مورد شرایط ورزشگاه ها و رعایت الزاماتی نظیر بلیت فروشی الکترونیک، شماره دار شدن صندلی ها ، نصب گیت الکترونیک، استقرار دوربین مدار بسته است هر زمانی که باشگاه ها به سازمان لیگ اعلام کنند که ورزشگاه هایشان این شرایط را پیدا کرده قرعه کشی لیگ برتر انجام و زمان آعاز رقابت ها اعلام خواهد شد که متاسفانه تا این لحظه هیچ باشگاهی اعلام آمادگی نکرده است.

منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران