Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:30:40 GMT

آتش سوزی مرگبار در قهوه خانه سنتی بلوارکشاورز

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۲۵۴۶۶

آتش سوزی مرگبار در قهوه خانه سنتی بلوارکشاورز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی مرگبار در یک قهوه خانه سنتی در بلوار کشاورز تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۵٠ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در قهوه خانه سنتی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز خیابان ۱۶ آذر و کارگر شمالی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان ۲ دقیقه و بیست ثانیه به محل حادثه رسید گفت: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه است که در طبقه منفی آن، قهوه خانه ای سنتی با وسعت حدود ۱۵۰ متر دچار آتش‌سوزی شده است؛ این حریق با توجه به پوشش چوبی سقف قهوه خانه به سرعت گسترش یافته بود و طبقه همکف این ساختمان را هم در بر گرفته بود.

ملکی ادامه داد: در لحظات اولیه آتش سوزی چند نفر از این ساختمان خارج شدند و اظهار کردند که همچنان افرادی در این مکان حضور دارند. آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش به جستجوی افراد پرداختند که در مراحل اولیه یک مرد جوان را که وضعیت وخیمی داشت پس از نجات با عملیات قلبی و ریوی به عوامل اورژانس تحویل دادند و او به بیمارستان منتقل شد. در ادامه جستجوهای آتش‌نشانان نیز سه نفر آقا و یک خانم پیدا شدند که پس از تحویل آنها به عوامل اورژانس مشخص شد این چهار نفر جان خود را از دست داده اند.


به گفته وی عوامل انتظامی و شهرداری نیز در محل حادثه حضور داشتند؛ حریق پس از مدتی خاموش شده و محل حادثه برای تعیین علت این آتش سوزی به کارشناسان تحویل داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق‌شدگی و مشاهده جسد توسط شهروندان به عوامل نیروی انتظامی و سپس ساعت ۱۳:۴۸ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ توسط عوامل نیروی انتظامی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ غواصی از ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی به محل حادثه افزود: این حادثه در کانال آب محدوده حیدرآباد رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جسد این فرد که جوانی حدود ۲۵ ساله بود از فضای بین دریچه‌های تقسیم آب رهاسازی و از آب خارج شد.

شریعتی با بیان اینکه علت رخداد حادثه توسط عوامل مربوطه بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: توصیه اکید سازمان آتش‌نشانی مبنی بر پرهیز افراد از وارد شدن و شنا کردن در کانال‌های آب است، چراکه با توجه به بالا بودن شدت جریان آب، احتمال غرق و فوت شدن افراد وجود دارد.

کد خبر 750070

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند